♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Håper det går bra med rugingen kjære venn. Her jobbes og slites det som du vet,alt for å få det til å klaffe med fri til nytt forsøk i juni ). Håper og tror for deg denne gangen,og selv om kvalme kan komme av crinone,så kan det jo også være et godt tegn... Jeg velger å tro det siste ! God klem til deg )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hei vennen.. jeg er vel litt mer tja hva skal jeg si?? vet ikke helt jeg, har liksom ikke troen, har mistet den på en måte.. og jeg som alltid er positiv hm... Men er på rugedag 6 så vi får se.. er nå noen dager igjen.. Det blir jo spennende å følge med deg fremover da.. hold ut der ute hehe.. klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Kjære Tullemora ) Nå pleier jo du å være så positiv og optimistisk ! Så jeg satser på at det bare er en bølge av mismot som streifer deg, og at du straks har trua tilbake.For jeg har nemlig trua for deg ! Stell pent med deg selv nå ) God klem! P.s. Hadde jo vært flott med en husmorferie dit du vet på senhøsten... Med mage )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ja hadde vært super deilig med husmorferie til deg der vettu.. Har bare en dårlig dag i dag.. går nok over skal du se.. )
Rose69 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Henger meg med på denne! Håper det går bra med deg, Tullemor-snuppa!Tenker masse på deg.Jeg syntes det værste ved alt dette var tiden etter innsettingen.Værre enn sprøytene og hormonene. Tvi-tvi!!!Jeg er såååå spent! Klem :-) Og lykke til med juni-forsøk til deg ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥ Husk jenter; de fleste får det til faktisk.Det tar bare litt tid iblant!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Takk Rose vennen.. får bare holde ut.. er utrolig spennende. klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde alt annet enn tro på det forsøket som vi lyktes på... Husk at nå kan du endelig teste snart igjen og denne gangen skal det lyse en positiv test. Synes du fortjener det nå og selvfølgelig at spira skal sitte leeenge :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Kanskje dagen i dag står i "optimismens" tegn? Mange gode tanker din vei Tullemora )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå