Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen slektning dette her, en helt ukjent. Men ser også en eldre kvinne hos deg, lurer på om ikke det er en slektning? Hun står nærme deg iallefall :)

Barn tror jeg nok du vil få, men tør ikke helt si når. Føler bare det er viktig at du konsentrerer deg om deg selv akkurat nå, og rydder opp i gamle ting først og fremst! Det vil gjøre deg veldig godt :) og hjelpe deg å se lysere på fremtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynner jeg å gråte av glede.. Lurer på om det kan være farmor? Har hun vært der lenge?

Skrevet

Hun har hårlengde nesten til skuldrene, litt fall, tror hun har vært mørkhåret engang i tiden, men ser litt grålig ut. Litt mørke øyne som smiler..vet ikke om det er noen du kjenner igjen? Det er iallefall slik hun viser seg for meg. Vet ikke hvor lenge..føler hun veksler litt, 2-4 år kanskje. Dette er i allefall en som stryker deg over kinnet før du sovner om kvelden...vet ikke hva det betyr(?)

Gråte må du ikke gjøre :)

Skrevet

Jeg må nesten tutle meg til senga nå. Tusen takk for fine svar, snille gode deg *klem* Nå skal jeg drømme om at jeg ikke er alene ;)

Skrevet

Gråte av glede går ann he he

hårlengde til skuldrene? Nei det vet jeg ikke hvem er da.. Men hun hadde det tidligere mener jeg.. Mørkt hår også.

Jeg begyndte så smått å åpne meg for følelsene mine i denne perioden..Innså en del ting.. Kanskje hun kom for å hjelpe meg med dette? Stryker meg over kinnet.. så fint bilde jeg ser for meg :) Farmor pleide å gjøre det før jeg la meg, men så har jeg bollekinn. Gamle damer liker å klappe på de he he

Skrevet

he he klarer ikke løsrive meg fra tråden :)

Skrevet

Vel, da er det vel henne da. Du får sove godt i natt da, og ta ting pent fremover! Skal gå å legge meg selv jeg :)

Skrevet

hmmm det kan ikke være farmor, hun hadde ikke mørke øyne ;) Og i hennes yngre dager tror jeg det var lengre også. Nå lurer jeg fælt på hvem dette er. Men kanskje en ikke skal vite dette? JEg føler meg veldig glad nå i allefall. Roligere og ;)

Skrevet

Å vent nå litt, vi flyttet inn i et dødsbo for litt over to år siden, her bodde det ei veldig snill dame! Nei det kan det vel ikke være.. eller??

Skrevet

Huset hadde stått tomt litt om du skjønner, så da..

Skrevet

Håret stemmer ikke på farmor.. øyenfargen er feil.. Hm.. Kjenner et av barna, kanskje jeg skal lirke ut av de hvordan hun så ut? Nei det kan kanskje være slemt gjort..

Skrevet

Sove godt, Samsaya :) Og igjen, tusen tusen takk, dette var både spennende og lærerikt! *klem*

Skrevet

Nå lurer jeg på om hun har det bra, hun snille damen som vi deler hus med :)

Nei nå må jeg køye he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...