niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 8. april 2008 Har prøvd meditasjon i det siste. Skal liksom se fremtid, møte skytsengelen og kunne stille spørsmål. Men jeg ser aldri noen ting.. Ender med å sovne i stedet *himle*
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 8. april 2008 Du, jeg synes det er stort at du prøver *klem*
☆lieela Skrevet 8. april 2008 #28 Skrevet 8. april 2008 Du får forsøke å meditere mens du sitter oppreist da? Guiden din har du hos deg, han er der..men du må være åpen for å se han
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 8. april 2008 han? Vet du at jeg har guide, eller er det sånn at alle har? Skal prøve å sitte, men jeg har leddgikt så jeg klarer ikke slappe av helt da. Så har jeg skjøvet følelsene mine til side i mange år så kanskje det også er problemet. Må bruke litt tid for å åpne meg igjen?
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. april 2008 Jeg så noe sist, da. En svart skikkelse, nesten som om h*n hadde sort munkekappe på.. Tenke det kunne være fanden selv *himle* Veldig sky / avvisende og ville ikke se på meg
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 8. april 2008 Ja og huff.. rett før skulle jeg se i en lule eller en slags bolle med vann.. der kunne en se fremtiden, men den var mørk den og! Kanskje jeg bare forventer en mørk fremtid? Teite meg he he
☆lieela Skrevet 8. april 2008 #33 Skrevet 8. april 2008 Alle har det ja, og mange har jo flere enn èn. Men hovedguiden har vi hele livet, de andre kommer og går. Å skyve bort følelser skaper som regel endel blokkeringer, og blokkeringene ødelegger for å se klart. Så du må ta tak i disse bortgjemte følelsene først!
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #34 Skrevet 8. april 2008 Tar tid det der.. Håper at meditaasjon kan hjelpe noe.. Du ser enda ikke noe? Så hyggelig det var å prate med deg! *klem*
☆lieela Skrevet 8. april 2008 #35 Skrevet 8. april 2008 Jo, kan sikkert se endel; men tror heller du trenger litt oppklaring og forståelse enn at folk skal "se" for deg. Du har altfor mange spm og er veeeldig oppspilt, ikke noe galt i det-men er kanskje ikke det du skal fokusere på nå.
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #36 Skrevet 8. april 2008 ikke fokusere på fremtid mener du? Jeg føler jeg har dvelt med fortid lenge. Forståelse fra andre kan en ikke tvinge på dem om de ikke vil..
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #37 Skrevet 8. april 2008 Følte det er viktigere for meg nå å se fremover og legge ting bak meg, men du mener jeg skal se bakover?
☆lieela Skrevet 8. april 2008 #38 Skrevet 8. april 2008 Nei, kan ikke tvinge på deg forståelse..det er vel grunnen til at jeg føler jeg ikke kan hjelpe deg da. Du MÅ ta tak i ting du ikke tidligere har tatt tak i, FØR du kan se fremover.
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #39 Skrevet 8. april 2008 Jeg føler at tiden renner ut og nå nærmer det seg forsamtale og icsi på oss. Og så kommer tvilen. Om jeg i det hele tatt burde få barn ettersom jeg har revmatisme og er mye trett. Mannen min mente vi burde vente og jeg tok det veldig hardt. Det er som om verden raser av gårde mens jeg står stille..
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #40 Skrevet 8. april 2008 Dette jeg skal ta tak i.. Sånn sett kan det være så masse.. Eller er det en konkret ting?
☆lieela Skrevet 8. april 2008 #42 Skrevet 8. april 2008 Tvilen din kommer av frykt, det er helt normalt. Alt det vanskelige man opplever i løpet av livet, lærer man av-men man må selv forstå hva man har lært. Dette gjør man ved å gå tilbake, se på alle episiodene og kjenne på følelsene, samt ta tak i dem. Slikt må man ofte gjøre om man føler man har stagnert et sted i livet. Vet ikke helt HVA du vil ha svar på, da det går fra skytsengler til graviditet..hvorfor har du fått for deg at du skal kontakte han?
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #43 Skrevet 8. april 2008 dataen låste seg litt her.. For råd, vite om valg og hva jeg skal gjøre? Som sliter så er det jo sånn at det å være barnløs overskygger alt også. En lurer på om en noen gang vil oppleve å få barn. Akkurat dette har jeg kjendt mye på i det siste
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #44 Skrevet 8. april 2008 Så lurer jeg på hvordan fremtiden min vil se ut. Jeg vet at det kan bli vanskelig, men jeg lurer endel på det. Om jeg er på rett spor i livet eller bør foreta en vending om du skjønner
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #45 Skrevet 8. april 2008 Så har jeg følt meg alene om en del ting i livet. Ved å prøve å finne ut om jeg har skytsengel så ville jeg ikke føle meg så alene. Du sien han? Kan du se hvem det er?
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #46 Skrevet 8. april 2008 Kan være tilfeldig, men jeg har blitt varm i brysttet et par ganger nå.. Er det deg eller er det helt tilfeldig? Gubben er sur nå, fordi jeg sitter oppe enda. Så jeg burde tutle meg til køya.. Kan jeg fortsette å spørre deg i morgen kveld? Om du ønsker selvfølgelig. Men ettersom du sier du ikke kan hjelpe meg eller ønsker å spå noe så skal jeg godta det. Du har gitt meg noen gode råd, det har du. En veldig klok og god jente Ønsker deg alt vel *klem*
☆lieela Skrevet 8. april 2008 #47 Skrevet 8. april 2008 Vel, jeg har fortalt det jeg får frem-mer kan jo ikke jeg gjøre. Det er ikke alltid man får høre det man "vil høre". Og ta tak i ting, er jo noe du må gjøre selv, kan desverre ikke gjøre det for deg. Man kan alltids få hjelp til slikt, men man må gjøre jobben selv. Jeg tar bare i mot de bekjedene jeg får, og dette er hva jeg blir fortalt. Ja, jeg ser en mørk mann ved siden av deg, middels bygd, middels høy. Vet ikke om du har sett noe til han tidligere, men han er hos deg.
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #48 Skrevet 8. april 2008 Og så ser jeg at du venter ei jente nå om ikke så lenge Gratulerer *klem* Keiserlig må bety planlagt keisersnitt? Håper alt går bra med dere begge Hun er heldig som får ei så klok mamma
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #49 Skrevet 8. april 2008 Så det var kanskje skytsengelen jeg så da likevel? Og ikke bare min ville fantasi eller ønsketenkning? Vet du noe om det er en slektning eller er en hjelper en annen? Kanskje jeg må lese litt om dettte Selv om jeg ikke fikk vite om jeg noen gang kan få barn så vil jo fremtiden uansett snart vise dette. At en ikke får de svarene man vil ha var jeg forberedt på. Alle ønsker jo å få høre glansbilder av fremtiden sin, men slik er det jo heller veldig sjeldent
niffi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #50 Skrevet 8. april 2008 Og så skal jeg følge rådene dine Starter i morgen he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå