Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove, jeg. Tenker og grubler her jeg sitter.

P-pillene ble kastet for 5 år siden

Vært syk og hatt prøvenekt

Nå skal vi snart til prøverør

Lurer på om vi lykkes?

Overlever forholdet?

Vil helsen bedres?

Hmmm.. jeg har lurt på i det siste om jeg har noen skytsengel eller om dette bare er vås?

Jeg vet det er fare for abort dersom vi i det hele tatt klarer å bli gravide. Men har satt magefølelsen på at vi ikke lykkes. Nok for ikke å bli skuffet.

Føler jeg står ved et veiskille her og lurer fælt på fremtiden. Forhold, helse, barn.. lykke.. kreativitet

Jeg hadde syntes det hadde vært veldig spennende å bli spådd. Takknemlig og :)

(er dere nødt å få fødselsdato?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok mange spørsmål jeg stilte.. Venter ikke at alle skal bli besvart. Når jeg tenker meg om så forventer jeg ikke svar heller, det ramler jo inn med spørsmål til de snille spå-jentene :klem: Men det er lov å håpe ;)

Skrevet

Jeg hat tittet litt og ser at andre skriver "opp opp" he he

Skrevet

Ser jeg skrev hat istedenfor har *fnise*

Opp opp

Skrevet

Kanskje spåerne tror jeg har blitt spådd siden det viser at jeg har fått så mange "svar"? hmm

Skrevet

Jeg er jo sta og hehe det må en kanskje for å holde ut å være prøver så lenge? Så jeg fortsetter: opp opp

Skrevet

Kanskje jeg skal gi litt mere info..

Vi skal til forsamtale for icsi denne mnd.

Prøvenekten varte i nesten to år grunnet medisiner

Sykdom er kronisk men skal ikke hindre for graviditet men en blir enten ganske bra under graviditeten eller helt motsatt.

Jeg tar det ganske tungt å være ufrivillig barnløs, ser gravide overalt he he Men akkurat det er vel ganske vanlig for oss ufb jenter *himle*

Åh jeg håper noen svarer.. Griper kanskje etter halmstå her.. Men på den andre siden så er jeg blitt ganske herdet etterhvert. Men kanskje det er mest slitsomt å ikke vite. Da vet en heller ikke hva en skal forholde seg til

Skrevet

ha ha melding nr. 15

Jeg er flink å svare meg selv *knegg*

Skrevet

opp opp opp

Nå har nok damene med de spesielle evnene lagt seg.. Sove godt ;)

Skrevet

Klarer ikke se noe på deg jeg, blir for anspent...:) du er litt stressa tror jeg!

Skrevet

Åja, er kjempestressa akkurat nå.... Skal prøve å slappe av..

Skrevet

Jeg hoppet i taket når jeg så du var online :D

Nå har jeg skrudd av tv.. skal jeg tenke på noe eller ingenting?

Skrevet

hehe, jeg sitter på chatten og trykker..følger ikke med så mye her inne.

Hehe, har ikke noe med om du tenker eller ikke. Merker at du er overstresset, påvirker meg litt :/

Skrevet

Kom borti anonym..ikke meningen:)

Skrevet

he he skjønte det var deg.. kjenner jeg roer meg litt men er fremdeles litt oppskrudd av å få svar he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...