Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi eier i dag en Volvo V40, den er 15cm for smal til å få plass til tre barneseter. Vi vil gjerne ha en bil med stor dieselmotor. Men bilen i seg selv må ikke være stor, ikke større enn vanlig stasjonsvogn. Jeg ville svært gjerne hatt en SUV, men det vil ikke gubben Har noen erfaring med Audi, Passat, Honda, andre? Vet at mannen ønsker seg den nye Honda Accord Tourer, men er den bred nok?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Vi kjøpte oss en Honda Crv, 2007 modell. Den kjøpte vi det året vi hadde fått nr 1, og med tanke på at vi ble flere etterhvert. Vi venter nr 2 nå om en mnd. Og vi er ganske fornøyd med den bilen. Og man får mye for pengene, for å si det slik. Det er god plass og den har veldig mye teknisk, som er veldig bra. Da tenker jeg foreks. på at man kan ta ned sete ryggan i baksete, så skal det tilpasses med barnesete, så er det helt perfekt. Vi merket det når barnet vårt ble 10 mndr,for da ble han litt lang i føttene når han å satt i vanlig sittestilling i det barnesete (som er for hans alder), men det probleme har vi ikke så lenge vi kan ha ned sete ryggen i baksete. hehe... Så anbefaler den bilen. Pluss at Honda er en god bil å kjøre;) http://www.dinside.no/php/art.php?id=316875 Men det er en nydlig bil den der honda accord tourer også. Den snakket vi også om en stund. Men syns Crv'en falt bedre i smak. Hehe..lykke til med bilvalget.
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Takk for svar Svigerfar kjører CRV og jeg liker bilen godt, men mannen mener den er for stor, litt for mye SUV. Jeg liker også Accorden, men spørsmålet er fortsatt om den er bred nok? Når neste blir født er eldste 4,5 år, mellomste 3 år og en nyfødt. Vi trenger plass til 3 barnesetter i flere år enda
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Dere kan nå dra å teste ut hos en bilforhandler da. De har nå barneseter som dere kan teste i baksete. Se om det er stor nok plass til 3 barneseter. Klem fra meg (jeg som svarte på innlegget tidligere)
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Det går nok sikkert Jeg håper bare å få litt mer oversikt før vi begynner å tråkle bilforretninger Jeg kan jo også ringe butikkene, men tror nok at alle selgere vil svare at: "Jada, god plass til 3 seter", men så er det igrunn ikke det. (Har dessverre ikke helt tro på bilselgere som helt ærlige mennesker...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hehe.. ja sant så sant. Så det er lurt å dra dit ned selv og teste det ut selv. Det er dere som skal ha ny bil og dere setter kravene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå