Gå til innhold

Kanutte! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BF har fått seg ny dame, og hun er gravid i 8.måned og i dag fikk jeg vite av vår felles datter (4år) at jenta i magen, min datters kommende søster skal hete Kanutte. Fikk dette bekreftet på SMS på BF.Hehe, jeg syns det er forferdelig. Ikke nødvendigvis konservativ av meg, men dette er det styggeste jeg noen sinne har hørt, og navnet skal følge meg og min datter resten av livet! hehe, huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, utradisjonelt ja.

Men syns det er ganske søtt jeg da, selvom jeg kanskje ikke ville valgt det sekv nei.

Skrevet

He he. Ja smaken er som baken! Jeg må nok si meg enig med deg at Kanutte er helt forferdelig!! Det skal litt mye til før jeg sier at et navn er rett og slett stygt, men Kanutte er stygt! Kjenner en dame som heter det til mellomnavn. Da hun fortalte mellomnavnet sitt trodde jeg først jeg hørte feil. Men som sagt, smaken er som baken. Du kan jo være glad for at det ikke var din datter som fikk dette navnet da ;-)

Skrevet

hehe ja det var vel et litt rart navn. Kansje de rett og slett tuller med deg;) hvis ikke blir du nok vant til navnet etter hvert:) Smaken er som baken:-)

Skrevet

Jeg ville heller ikke kalt datteren min Kanutte - men folk har heldigvis forskjellig smak. Godt ikke alle heter det samme.

Men jeg ville være litt forsiktig med å legge ut slik info her på nettet. Det er jo ikke usannsynlig at den dama som er gravid i 8. måned kikker innom dette forumet her, og da er det ikke vanskelig å kjenne seg igjen i dette innlegget.

Skrevet

Kanutte er ikke stygt synes jeg, ganske søtt faktisk. Men - det høres ut som et kallenavn. Tenker på Kanutten og Romeo Clive fra barnetv.

Skrevet

Kan vi ikke holde oss til å legge ut informasjon om oss selv i dette foraet?

Skrevet

Kanutte er da kjempetøft!!!

Skrevet

et forum, forumet, flere fora

Skrevet

Hahaha, Kanutte:-D

Det syns jeg var utrolig morsomt faktisk! Og nei, ikke fint.......

Skrevet

Syns Kanutte e søtt æ.... Tenke på Kanutten også har æ ei venninne som hete det te mellomnavn....

Skrevet

greit å lifte syns punkter her, men det er jo ikke usannsynlig at den høygravide kjenner seg igjen.

MEN: Kjære HI! La IKKE datteren din få noen fornemmelse av at du misliker navnet på lillesøster!!

Skrevet

øøøø. kan vi ikke holde oss til å legge ut informasjon om oss selv i dette

f o r u m e t ??

sterke hormoner i sving her skjønner jeg... men poenget var altså å poengtere at jeg ikke syns det er særlig ok å diskutere andre her inn når man gir fra seg opplysninger som gjør den lett gjenkjennelige..

Skrevet

Vi diskuterer jo egentlig ikke andre personer. bare navn. Jeg syns kanutte er litt tøfft jeg, men tror ikke jeg hadde tut å bruke det alene, da det er litt.. hva skal jeg si.. rart? som andre navn kunne jeg sikkert brukt det hvis jeg ville hatt dobbeltnavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...