Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ledige? eller noen som trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått barnehageplass fra november en gang. Kunne godt trengt en dagmamma fra august til den åpner! Om bare to-tre dager i uken...

Kommer til å bo i Remvika, men ikke problem å kjøre min snille gutt til en dagmamma....

Vet du om noen snille dagmammaer? Jeg blir ny i byen fra juli og har ikke peiling!

Har en gutt på 2 år ( juni)....

Skrevet

hei! vi flytter også nedover i juli:) bor i trheim nå. har søkt bhgplass, men var dessverre litt sent ute så vi står på venteliste. ringte kommunen og hun jeg snakket med trodde ikke det ble noe ledig før i oktober. så enten må jeg ha en dagmamma fram til da, eller så tenkte jeg å være dagmamma selv :) holder på å søke jobb, men har ingen garantier for at det er i boks til vi flytter.

hvor flytter dere fra? fått jobb? :)

Skrevet

jenta mi Victoria er forresten 15 mnd :)

Skrevet

jeg har termin om to uker så kommer til å være i permisjon.

Skal prøve å studere en del i permisjonen, derfor trenger jeg dagmamma for 2-åringen...

Fryktelig vanskelig å finne dagmamma i Ålesund, så tror ikke du får noe problem med å få "kunder" i alle fall...

Får prøve å ta kontakt her igjen i juni og høre om du har planer om dagmamma-jobbing da :)

Skrevet

ja det kan du gjøre, alt er ganske usikkert nå. er det flere som er intr i dagmamma, kan det tenkes jeg er det til vi får bhgplass i hvertfall. :)

lykke til med fødsel og baby da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...