Gå til innhold

kan jenta vår hete kine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hvilket mellomnavn? har tenkt på

madelen,anita å sofie. hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Kine er kjempefint. Og litt originalt nå for tida, tror jeg. Av mellomnavnene dine ville jeg valgt Madelen. Er lei av Sofie, og Anita er kjedelig.

Kine Madelen:)

Skrevet

Nei jeg misliker desverre navnet Kine vet ikke hvorfor men jeg synes ikke det er noe fint desverre:( Anita derimot heter mammaen min og jeg synes det er et nydelig navn som godt kunne blitt brukt i gjen på små barn! selv heter den ene Jenta mi Stine som kansje er litt i same gate som Anita.heldigviser det Ditt valg:-)

LYKKE TIL!

Skrevet

Ja, jeg synes Kine er et koselig navn:-)

Av mellomnavn ville jeg tatt Sofie, ellers synes jeg Marie er fint!

Skrevet

Kine går fint an - pent navn.

Kine Madelen

Kine Helen

Anita og Sofie passet ikke helt synes jeg.

Skrevet

Jeg ville valgt Kine Sofie, tror jeg. Kine er i alle fall et søtt navn!

Skrevet

Hvis dere liker navnet Kine, kan jenta deres selvfølgelig hete det. Det er et helt brukbart navn.

Jeg personlig synes igrunn at Kine er et litt pinglete navn. Det passer godt på ei lita søt jente, men kan ikke se for meg det på en kvinne i en lederstilling f.eks. Men det er min mening - som du jo ikke trenger å ta hensyn til. Vi har heldigvis forskjellig smak - ellers ville jo alle hett det samme, og det ville vært fryktelig kjedelig.

Kine Sofie synes jeg var finest av dobbeltnavnene.

Skrevet

Jeg synes Kine er harry og ser for meg en jente med piggsveis og svart skinnjakke - veldig 80-talls. Sofie er et mye penere navn!

Skrevet

klart det!

og jeg kjenner en Kine Sofie :) det navnet har jeg alltid likt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...