mammalea med to i magen Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Endelig!!! Etter kronisk nedtelling i 4 uker er dagen endelig innen rekkevidde. Gleder meg så mye at det verker i hele kroppen. Lurer på om jeg får sove i natt... Er så spent på om vi får vite om de er en- eller toegget, og selvfølgelig hvilke kjønn de er....
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Kos deg masse. Du har en fantastisk opplevelse foran deg
Annkimor Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 ååååååhhhhh.... Jeg skal på onsdag! Gleder meg også helt utrolig masse!!!!!!!!!
Pluttiplutt Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 så morro, gled dere. det er helt utrolig å se disse små.
mammalea med to i magen Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Har jo sett dem før, men d var i uke 10. Da var de bare 3 cm lange. Når har de vel strukket seg mot 20 cm... Bare en time igjen nå....
tvillinger i oktober Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hvordan gikk det,kunne de se kjønn? :-)
mammalea med to i magen Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Nå har jeg vært på ultra, og bægge to har det bare bra. Termin er flyttet til 29 august, og vi er så heldig å få en av hver Det var det vi ville ha. VI har en sønn sammen, og mannen min har en datter fra før.
Sol med 2! Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Så bra at alt var bra med begge, det er nå tross alt det viktigste! Velkommen i gutt og jente klubben. Tror faktisk det er flest av dem her inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå