Gå til innhold

Stavangermammaer

Anbefalte innlegg

Skal vi prøve å samle oss i en tråd her. En tråd vi kan spørre om hvor vi kan få kjøpt forskjellige ting,gi råd om f.eks 3d ul,vanngymnastikk osv.

Synes dere at dette var litt lurt,så hiv dere på bare for å si hei,selv om dere kanskje ikke har noen å spørre om,slik at vi vet hvor magne vi er.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137389824-stavangermammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ryflykemammaer har også lov til å slenge seg på og andre som føler at stavanger ikke er langt borte. Det var ikke meningen å bare ha byen stavanger,men nå ble det jeg skrev,men godt å se at andre også tørr å henge seg på.

Jeg har termin 10 aug. Koselig med mange stavanger/ryfylkemammaer. Skal bli morsomt å følge med på når ting skjer med oss i slutten her.......;-)

Jeg venter forøvrig mitt femte barn og fikk vite at det blir en pike :-) Har tre gutter og en jente fra før så det blir bra med litt utjevning he he;-). Så har vi altså ett alderssprang her på 16 år fra eldst til yngst....

Hva med dere?

hei.

Jeg får et aldersprang fra eldst til yngst på 19 år,men mellom de to yngste blir det bare 20 mnd,så de er ikke godt fordelt*ler*

Ser vi har samme termin. Hvor ønsker du føde,på fødelofte,eller på vanlig fødeavdeling.

venter nr. 2 nå, og eldstemann blir 7 år ganske nøyaktig på termin. Ser at jeg må se meg slått når det gjelder alderssprang :-)

Det som er positivt med så stort sprang er vel at eldstemann gleder seg noe veldig, og det er jo kjekt - han uttalte at han "tross alt hadde ventet hele livet på å bli storebror han".

Annonse

Hei!

Jeg har "fulgt med" her i august klubben hele svangerskapet mitt, da termin var 25. august. På ultralyd ble jeg satt tilbake til 1.sept, men tenkte å slenge meg med her likevel vel, hvis det er greit for dere...? :-)

Jeg er en jente på 30 fra Stavanger. Vi venter vårt første barn, en liten gutt i følge ultralyd, og vi gleder oss masse... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...