AniBer Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er det flere enn meg som antakeligvis skal til uthenting/innsetting denne uken?? Jeg venter på at tanta skal komme nå slik at jeg kan ringe inn mens og få resept i posten! Skal igang med vårt 2. ICSI forsøk i Porsgrunn. Mandagsklem
pooa Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei. Vi skal mest sannsynlig også ha uthenting/innsetting den uken ja. Men vi hører til på St.Olavs. Jeg venter også bare på at tanta skal komme så jeg får ringt inn... Det er første forsøk for oss da. Ikke lett å være tålmodig nei..
Chaiemae Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg regner også med innsetting i uke 22. Tanta er på vei inn døra nå.
AniBer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Da var tanta på plass i går, ringte til klinikken i dag. Så nå er det bare å vente på resepten og komme i gang om 19 dager!! Skal prøve en mindre dose med stimulering denne gangen, håper på bedre kvalitet! Fikk 14 egg ved forrige forsøk og det ble bare ett bra befruktet egg ut av det. Håper det går bedre med forsøk nr. 2!! Onsdagsklem
lillir Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Ble uke 22 her også gitt.. Skal igang med 3 og siste forsøk,så nervene er vel litt i helspenn denne gangen.. Begynner med nye medisiner,og større doser!! Hører til hos Hausken..:-)
pooa Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Johoo..da kom tanta!! Har ringt til St. Olavs og det blir uttak/innsetting i uke 22!!!!!!! Begynner med spray 30.april.Jippi!!
AniBer Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Da har jeg fått skjema for hormonstimulering! Spraystart blir 27.april, sprøytestart 14.mai og ultralyd 23.mai!! Uttak mest sannsynlig mandag 26.mai... Da er det bare å få hentet ut resepten *gulp.. 8000+ kr takk* og sette igang med nye hetetokter! Håper jeg slipper unna humørsvingninger og hodepine denne gangen også! Mandagsklem
Nøtt Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Da er vi satt opp på fryseforsøk i uke 22! :-) Hører til i Porsgrunn jeg også. Nå håper jeg bare at ikke neste mens blir så veldig forsinket. Hvis den er i rute, så begynner jeg med Progynova ca 14. mai, med innsetting i slutten av uke 22. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå