lillebilla Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Var du som sa kanskje tvillinger på meg når jeg blir gravid Ser du noe kjønn på disse i tilfelle? =)
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 jeg husker ikke jeg føler du kan ha en go magefølelse på ting enkelte ganger!! trur kanskje du kan få tvillinger med to jenter altså
lillebilla Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Har magefølelse som stemmer mange ganger ja :-) og vil gjerne "utvikle" meg mer etterhvert (tror jeg sendte deg en pm anngående det inlegget du hadde om tvillinger, for du spurte om det lå i familien, å du traff spikeren på hodet der skal jeg si deg )
lillebilla Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg skal til gu på torsdag forresten! Kan du se om det går sånn tålig greit? *liker tannlege bedre enn gu*
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jeg vil heller til gu =P skal vi bytte hehe... jeg trur det går helt fint, bare du slapper av =)
lillebilla Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Hehe ja vi kan gjerne bytte! ;) Har aldri hatt noe tannlegeskrekk jeg, i og med att aldri brukte mer enn 10 minutter hos tannlegen frem til jeg var 18 år, hadde ikke hull før da.. Kan du se noe mer rundt meg da? syns du er utrolig... !
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg har hatt masse nugatti hull =O hehe Får frem en liten dukke, med rosa kjole? ? ller er det feil?? får frem epler.... spist eple i dag?
lillebilla Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 Dukke med rosa kjole ja... Kristin det sikkert.. en av de første og mest elskede dukkene mine Spiste eple for 2 timer siden til kveldsmat ja!
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Ja, jeg følte at den dukken var elsket...er liksom rart det der =P hehe... eple er godt =P hehe....
lillebilla Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Eple er godt ja ! Hva har jeg spist i dag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå