Gå til innhold

Ingen med trampoline kjøpt på Europris her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde meg før idag, men ingen svar.. Ok de trampolinene? Vurderer kjøpe der!

Stusset litt på at det var "presenning" som holdt nettet oppe....

Fortsetter under...

Skrevet

sønnen min ga meg beskjed om at vi ikke måtte kjøpe derfra fordi de trampolinene vistnok er hardere og vonde å hoppe på.

Skrevet

Vi har trampoline fra Europris. Ikke sett eller merket noen stor forskjell fra andre trampoliner jeg har testet ;o)

Hva mener du med presenningen som holder nettet oppe?

Skrevet

sa han noe om hvor du bør kjøpe?

Vanskelig synes jeg.Får jo ikke prøve i butikken!

Skrevet

Vi har trampoline fra Europris. Og i motsettning til det hun over sier, så sier nabobarna her at vår trampoline er den beste å hoppe på. Ikke vet jeg hvorfor, men de har diskutert dette flere ganger :) - alle har trampoline selv.

men presenning?? hva mener du med d?

Skrevet

Glemte å si at faren til sønnen min sin kamerat påstår nettet på europris sin trampoline er bedre enn den de har (kjøpt på Brio).

Annonse

Skrevet

De fleste jeg har sett er liksom nettet festet med en snor eller strikk, denne hadde en plastkanal som en tredde rundt stanga.. Skjønner? Vanskelig å forklare.

http://www.europris.no/ Lurte på om det var bra el om den blir fort ødelagt.

Skrevet

Snakker du om sikkerhetsnettet eller trampolineduken?

Trampolineduken er i alle fall festet med fjærer til rammen på samme måte som alle andre trampoliner jeg har sett.

Sikkerhetsnettet er festet til stengene med bånd. Og det er festet i trampolineduken nede slik at det ikke skal gå å tre benet gjennom og dermed ned i fjærene.

En av hovedgrunnene til at vi valgte trampolinen fra Europris var at denne har nettet festet på innsiden av fjærene til selve trampolinen. Jeg har hørt om endel som har skadet seg fordi de har tråkket utenfor trampolineduken og fått bena ned mellom fjærene. Selv med den beskyttelsesbiten over fjærene kan denne skli opp og små barneføtter kan lett tråkke mellom fjærene....

Skrevet

Vi ha trampolinen fra Europris - og den ble godt brukt i fjor.. Vi er kjempe fornøyd med den vi iallfall..

Skrevet

Ser at den de selger nå på Europris IKKE er lik den vi kjøpte der i fjor.

Vår har stenger med forskjellig farge.... det er glidelås i nettet, og som sagt så er nettet festet på innsiden av fjærene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...