"spire nr 2 i magen" Skrevet 7. april 2008 #1 Del Skrevet 7. april 2008 Fikk min lille tulle for nesten tre månder siden, så historien kommer litt sent. min fødsels historie i korte trekk, bør ikke leses av de med fødsels angst. Ble sendt inn på sykehuset 7 dager over termin på grunn av at svangerskapsforgiftningen var blitt mye verre. så de skulle sette i gang fødselen. men på veien bort så startet den av seg selv. fødselen varte i 32 timer, og to timer med pressrier. Fikk en halvtime på meg og viss ikke noe hadde skjedd da så tok de keisersnitt, men det slapp jeg heldigvis. fikk epedural på grunn av for høyt blodtrykk, som lå på det høyeste som jeg fikk med meg 195/125. og på grunn av den førsvant riene, fikk drypp får å få riene opp og fikk drypp for at på grunn av epedural så gikk blodtrykket for mye ned og hadde blodtrykksmåler som målte hvert 10 min. på slutten så hadde jeg klart å presse ut den som gjorde blodtrykket høyere igjen, så resultatet ble at jeg var drit dårlig og blodtrykket lå på 80/40. så fikk ikke holde babyen min. siden jeg hadde holdt på så lenge var livmoren så sliten at den ikke ville trekke seg sammenså fikk en sprøyte, resultet ble at jeg mistet 1,5 liter blod så fikk også blodoverføring. en uke senere på havnet jeg på sykehuset igjen med 41 i feber på grunn av infeksjon på livmoren. men da jeg var ferdig og fikk alt litt på avstand så var alt egentlig verdt det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137388833-b%C3%B8r-ikke-leses-av-de-med-f%C3%B8dsels-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evi18 Skrevet 24. april 2008 #2 Del Skrevet 24. april 2008 I love your fucking ass babe;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137388833-b%C3%B8r-ikke-leses-av-de-med-f%C3%B8dsels-angst/#findComment-137561435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå