Bærta å babyn Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Rød/svart innfatning i svart brillehus.. Finner de ikke, kan noen hjelpe meg?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Heisann:) Du har ikke en trekommode eller en bokhylle?? Ser at dem ligger på en brunaktig overflate av tre, mulig dette er en hylle. Er heller ikke sikker på at det er hjemme hos deg! Har du vært hos dine besteforeldre/foreldre å glemt dem der??
Bærta å babyn Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Har leita på kommoder og bokhyller nå. Mulig de er hos mamma og pappa, det er den siste plassen jeg husker at jeg hadde dem.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 da stemmer det jeg fikk opp at de er der.. mulig i 2 etasje om de har hus..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 da stemmer det jeg fikk opp at de er der.. mulig i 2 etasje om de har hus..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 kan du skrive tilbakemld til meg her når du finner dem?hadde vært snilt:)
Bærta å babyn Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 fant dem til mamma og pappa, men de lå i bilen, mellom passasersetet og døra (klemt ned innimellom)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå