trebarnsmor Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Var hos legen med min fem-åring i dag, og han synes hodepinen hennes ligner på migrene... Noen med erfaring?????????
b77h Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 har ikke erfaring med det, nei. Men har hatt migrene selv + andre problemer som utviklet seg over år. Derfor ble jeg etter mange år (og fordi jeg ikke vil gå på sterke medisiner) testet for matallergi - som det viser seg at jeg har. Symtomer på matallergi er bl.a. migrene, øreverk, astma, oppblåsthet, leddproblemer og andre ting... Kanskje han reagerer på noe av det han spiser? Har man allergi som kun kan påvises med IgG-test, så kan reaksjonene etter man har spist komme lenge etterpå, timer og døgn etterpå. Derfor er det vanskelig å se sammenhengen. vil anbefale boken "blir du syk av maten du spiser?" (Holford/Braly), som jeg nettopp selv har lest. Lykke til!
vi blir 4 :o) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Hei!! jeg fikk selv diagnosen migrene da jeg var 5 år gammel, og hadde da vært plaget med det siden jeg var 3 år. Ut i fra hva jeg selv husker og mamma har fortalt, ble jeg utredet med MR og EEG for å utelukke andre sykdommer.. hadde ofte anfall hvis jeg gledet meg til noe, så jeg kunne aldri få beskjed om kino, tivoli ol før en time før.. ) Jeg hadde mye vondt, og kastet opp.. Var lys og lydsky.. Har fortsatt migrene, men den har endret karakter etter at jeg ble voksen. Jeg har alltid fått høre at de fleste som får migrene i så ung alder vil vokse det av seg, noe som desverre ikke gjaldt meg, men man får håpe det for din datter ) Har du noen spørsmål er det bare å spørre )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hei... datteren min som nå er 6 1/2 år hadde barnemigrene... Hun hadde så vondt i hodet innimellom at hun kastet opp... kom fort og gikk fort over etter at hun hadde kastet opp... Hadde det mest fra 31/2 år til ca 5 1/2 år... Nå er det så og si slutt... heldigvis....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå