(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Ønsker meg så gjerne en limegrønn barnevogn, gjerne i kombinasjon med en mørkere grønnfarge/annen farge. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Synes dette er en supersprek farge som passer begge kjønn
lucky_mom Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har en Emmaljunga Scooter som er limegrønn og mosegrønn. Jeg digger den :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Vet at teutonia har (har hatt?) en i limegrønn Mutzy har limegrønn EW, og også Phil & Teds tror jeg Mulig også brio De jeg har sett i fargen har vært veldig fine:)
førstegangs*mamma Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 og x-adventure mener jeg har en. i tillegg til de andre.
Jim jam & Sunny Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Bebe Comfort vognen Loola har grønn/limegrønn vogn. Vet ikke hvem som selger denne i Norge, men sjekk ut Loola, det finnes mange kule farger der. Er selv meget fornøyd med vogna.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Vi har Easywalker classic som er limegrønn. Kul farge - og kul vogn. Men jeg ville nok ikke basert barnevognvalget mitt på farge.....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Du kan få en kjempe god og lett vogn i LIME GRØNN hvis du velger EasyWalker Sky - evnt classic ... hadde idligere EW classic - men etter å ha prøvd sky måtte jeg bare bytte - EW sky er en helt fantastisk vogn. Du burde ta en titt på den og se hva du/dere synes om den ... Den får du i mange fine farger - blant annet lime grønn !! sjekk easywalker.no Lykke til i valg av vogn
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk for svar! Ha vært og tittet litt nå.. mange fine! Blir vanskelig valg.. Men skal selvfølgelig ikke basere valget på fargen! Det viktigste er jo at babyen får det godt og at vognen passer til våre behov Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå