Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå startet på sprøtene, så om ca 2 uker blir det uttak. da må jeg vente laaaaaaaaange 14 dager på å få vite om vi endelig har klart å bli gravid. Er veldig nervøs, faktisk kjempe redd. Dersom det blir ett lite mirakel i magen min som i tillegg blir der i 9 mnd, så er løpet kjørt for oss, da sier vi oss fornøyd.

Nå er jeg bare blå på magen etter alle stikkene av sprøytene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, håper det klaffer på første forsøk hos deg, sånn at du slipper mer ventetid... Det fortjener du virkelig. Får satse på at du får mange egg, og at de kan legge noen på frys. Er det ikke bare eggene som blir dårlige av for høyt FSH og sånn? Hvis du får egg på frys, er livmoren i stand til å "bli gravid" igjen? Jeg er en kløne til å forklare, men håper du skjønner hva jeg mener...

Ønsker deg i allefall masse lykke til... Måtte det bli din tur nå...

Skrevet

hehe, jeg sjønnte hva du mente. Det er 2 problem med FSH, det er lite egg+ dårlig kvalitet. men problemet er at da jeg er på vei inn i overgangsalderen så har jeg lite østradiol også. det vil si at det er ike optimale forhold i livmoren helle sjønner du. ikke nok med det så lurer han på om jeg har noen antistoffer i blodet som driver å skyver vekk alle foster, men jeg går på tabletter for det nå. Så har jeg stoffskiftet mitt da som gjør at jeg lett kan miste.

Men jeg må jo berre håpe på ett mirakel til. Så takk skal du ha

Skrevet

Hmm, det var dumt... Hadde jammen vært nok med ett problem, er ikke nødvendig at en og samme person skal få så mange!!! Verden er jammen urettferdig. Så mange som tar abort, mens andre sliter virkelig med å få de babyene de ønsker seg...

Ønsker deg uansett masse lykke til med ivf, og håper du får enda en mirakelspire :) Stor klem fra meg :)

Skrevet

takk for lykke ønskningene. Jeg håper du når målet ditt snart du også.

Stor klem fra meg

• 2 uker senere...
Skrevet

hei. er nysjerrig jeg... hvordan går det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...