Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 hei nå er vi snart i gang igjen med tøybleiene fra siste barn, men det er et par år siden - og jeg lurer på om det har kommet noe bra på markedet å ha brukte tøybleier i mens man samler opp til en vask? sist brukte vi bare vanlig vaskbøtte med litt vann i husker jeg... takknemlig for smarte tips!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg bruker en wetbag (har tre) kjøpt på bleieboden. Hiver de i maskina sammen med bleiene:)
Yo&La+spire Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Vi bruker plastbokser fra IKEA med lokk. De som kan stables, men likevel kan du opne lokket på de underste, visst du skjønner.....skrått lokk. Synes de er geniale! Vi har en til bleier, en til mørkt tøy og en til lyst tøy. Tar liten plass og bleiene lukter ikke når lokket er igjen. (Eg bruker ikke noe vann eller annet i boksen, bare slenger bleiene i )
emlyn Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Whamies wetbag fra www.nickisdiapers.com. Brukte bøtte med eddikvann før (uten lokk), men ble så lei av lukta (forsvant ikke selv om jeg brukte eddik), pluss at wetbagen er enklere å hive ned i vaskekjelleren! Den ser også mer delikat ut, og siden den kan henges opp, tar den mindre plass på vårt noe underdimensjonerte bad...
sund Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Skriver under på det siste; wetbag er tingen! Har et bittelite bad med varmekabler, og ble lei av å flytte bøttene frem og tilbake hele tida. Har nå fire poser kjøpt på Krusedull.net (http://www.krusedull.net/krusedull/showkat.php?kat=72) som jeg henger på dusjdøra. Vasker hver tredje dag, så det holder m fire. Har også med pose når jeg er ute på tur. Veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå