hobbine Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 noen som vet om man må ha tatt alle barnevaksiner før prøverør? hørte noen snakket om at di måtte ta for rødrhunder å vente 3mnd til. syns det er rart at det ikke er opplyst under behandlingsprosessen?når vi tar alt av prøver.. noen som kan svare meg på d?
Ann-ch. Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hvet det er noen som må ta røde hunder vaksinen før behandlingen,men det blir sjekket ved en blodprøve før oppstart. Jeg sjekket det hos min fast-lege som jeg fikk med et skriv fra. Rart hvis du ikke har fått noe info om dette.
hobbine Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 næi var tilfelig at en bekjent av meg sa d til meg i dag... jeg har ringt å maset om at di skulle sende søknader...blodprøver har di oxo greid å rote bort??? begynner å bli skikkelig lei at jeg må ringe å undersøke å styre med alt..... vi er nå på slutten av søknadsperioden nå=))) er en prøve vi har ventet på før jeg får begynne på nesespray.. så endelig litt framgang=) får håpe at vaksinene er på plass oxo...skal undersøke d i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå