xwoman Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei, holder på med søskenforsøk og har fått beskjed på at jeg skulle ha en lav dose Puregon 125 IE denne gangen pga overstimulering ved mitt første forsøk. Jeg ble også gravid med 125 IE ved mitt andre forsøk. Ved dette søskenforsøket har de også satt meg på 125 IE, men etter UL i dag er jeg skikkelig lei meg. Det viser seg å ikke ha virket i det hele tatt. Så i dag har de øket dosen min til 200IE. Jeg har altså ca 3 dager på meg til å bli skikkelig stimulert, visst ikke ville de avbryte forsøket og begynne på nytt om en måned...... Dette gjør meg skikkelig lei og fortvilet. Har akkurat hatt to mislykkete fryseforsøk. Jeg var så sikker på at det skulle bli bra denne gangen. Er det noen der ute som har lignende erfaring? Gikk det bra, eller måtte dere avbryte? Noen som tror at det holder med 200IE i tre (4) dager. Aner ikke hvor stor den dosen er, eller hva som er vanlig.
74skytte Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men kan si min erfaring. Jeg startet med 75 IE, og gikk på det i 4 dager. Var på ul, og økte dosen til 150 IE. Tok det i først 4 dager, så ul, også 3 dager før de var fornøyde og jeg kunne sette el-sprøyta. Tror jeg fikk ut 12 egg. Så det kan gjøre susen med 200 IE i noen dager nå. Lykke til i hvert fall!
bianchi Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hei! Ved mitt første forsøk tok jeg 150 IE puregon, hadde da ca 21 egg...satt inn ett, og 12 ble fryst;) Ved mitt andre forsøk fikk jeg bare 125IE åuregon(til tross for at jeg ønsket samme dose som 1 gang!) men legene turde ikke det pga fare for overstimulering...fikk da bare 6 egg, to gode nok til å sette inn, de andre ble ikke befruktet... Så nå ved mitt tredje forsøk igjen står jeg på 150IE igjen...synes det er så forskjell i praksisen de forskjellige stedene...jeg skal ikke på UL kontroll før dag ti med sprøyter...synes det er rart de ikke vil holde litt oppsyn hvis de sier at det er fare for overstimulering... Etter hvor mange dager med sprøyter er du til UL? Er jo bra du får en sjanse til å utvikle noen egg før du evt må avbryte...200IE i 3-4 dager tror jeg gjør susen;) De dagene er vel gått nå forresten! (Så på datoen for innlegget nå!) Hvordan går det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå