Gå til innhold

Haugesund-jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere som har hatt uttak i Haugesund opplevd dette? Det begynner å nærme seg for meg nå, og må si jeg gruer meg. Spesielt etter at jeg fikk vite at man ikke får beroligende på forhånd:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Du får beroligende på forhånd! Jeg fikk iallefall morfin, paracet (el.l) og kvalmestillende. Fikk lokalbedøvelse òg.

Det er veldig individuelt om det er vondt eller ei. For min del var det litt vondt men det gikk over ganske raskt.. Litt øm i etterkant men det gjør ingenting dersom det går bra:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde uttaket helt problemfritt 1.gangen. I går gikk også uttaket VELDIG fint. Kjente ingenting nesten....., men ble veldig kvalm og svimmel av tablettene. Merket dette spesielt i bilen på vei hjem etterpå. Måtte ut i grøftekanten og kaste opp en gang....uff!

Men dette er individuelt! Jeg fikk morfintbl. (tror det var den jeg ble kvalm av), paracet og kvalmestillende.

Skrevet

Hei venter7

Jeg hadde også uttak i Haugesund i går!! :-)

Har ganske lik opplevelse som deg. Fikk samme type smertestillende, og kjente lite til selve uttaket. Supre sykepleiere - og legen er også dyktig.

Måtte også kaste opp en gang (æsj), følte at jeg hadde vært på DEN kjempefesten, men ble ganske mye bedre etter dette.

Formen er mye bedre i dag.

Blir gøy å høre hvordan det gikk med befruktningen i dag da!!

Skrevet

Ja! å artig at du også var i Haugesund i går. Kanskje vi har sett hverandre;)

Blir spennende å høre nå ja! Vi får oppdatere når vi vet! Lykke til!

Skrevet

Hei MissSunshineosv :)

Jeg er en kjempepyse men det gikk faktisk helt fint med uttak i Haugesund, joda ble også svimmel og litt kvalm av medisinene men det var ført mot slutten av uttaket, hadde rundt 20 eggposer å tømme så mot slutten kjennte jeg at jeg ble sliten og det gikk litt rundt for meg, men da var de der med det samme og jeg fikk legge meg flatt ut og hvile, så gikk svimmelheten (akkurat som om du har drukket for mye ja) over etter en halvtime time. Smertene var som menssmerter, noe kraftigere men jeg så for meg at det var mensssmerter og det roet seg også etter kortere tid, så selvom det er individuelt så er det bare å vite at de er superproffe og hjelpsomme de som jobber der, så det kommer til å gå så bra! Masse lykke til! Selv skal jeg opp på innsetting nå på torsdag, fikk noen snowbabies på frys :)

God klem

Skrevet

Hei!

Mitt uttak gjorde noe hinsides vondt at jeg ikkje har ord for det, men det hadde ikkje noe med smertestillende...

Jeg fikk mer enn nok smertestillende og med at jeg ikkje tåler tab fikk jeg det muskulært i sprøyte... virka ganske fort ja... hehe.. måtte bæres/støttes til bilen etterpå... hehe...

Lykke til, dette går bra vettu!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...