Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

* arianna: jeg er en 26 år gammel alenemor med en liten stork-jente på 1 1/2 år. vi kommer fra N-Trøndelag. ble gravid etter 1.forsøk!

skal etter planen nedover igjen i juni for eventuelt barn nummer to.

* Mamsen79: Er en 29 års gammel dame- lever i partnerskap. Har en Stork-gutt 1 1/2 år fra Bergen. Venter nr 2 igjen i august 08. Begge på første forsøk!!!!!

* AnneSynnøve: 35 år gammel fra Fredrikstad. Har en gutt på 10 uker. Ble gravid på første forsøk.

* Callmebecka; 34 år gammel, gift med kone og bor i Oslo. Har ei Stork-jente som blir 2 i mai og venter ny Stork-baby i august :o)

* Storkemamma06: 41 år gammel fra Bergen. Jeg har en Stork-gutt som blir 2 år i mai og vurderer sterkt å prøve på nr. 2 snart...

* Charlie: 40 år, to Storkebarn 4 1/2 og 1 1/2 år (samme donor), fra sentrale Østland. 4 forsøk, to barn...

* Froost, 33 år, Oslo, Lever i partnerskap med min kone. To

storkbarn. Vår sønn på 3 (f.-04) ble unfanget etter 3 forsøk og født av min kone, vår datter på 8 dager (f. 25/3-08) kom etter første forsøk.

* Anibe, 33 år, Vestfold. Samboer i hetero forhold. Gravid i 5. mnd etter første forsøk med eggdonasjon på Island.

* mamma_i_08!: 24 år, singel og heterofil. Gravid med termin 23 april, etter 1 dobbel inseminasjon ved Diers Klinik.

* Regnbuemor: 31 år. Min kone er 29 år. Vi har to storkebarn. Storesøster ble født mai 04, hun ble til på første forsøk. Lillebror er født juni 07, han ble til på 5. forsøk fordelt over 13 mnd.

* henny72: 35 år, singel heterofil. Satser på første tur til Storken i mars

* Pluss71: 36 år, singel og lesbisk. Datter født i mars-04 (etter ett forsøk) og ny liten stork-baby i magen (etter tre forsøk), termin: 01.09.

* Cordelia: 33 år, partnerskap, østlandet. Har to barn, storebror på 12 år, og lillesøster på snart 3 år. Lillesøster kom med Storken etter første forsøk.

* TuFB: 31 år, samboer med dame. Samboer har tre barn fra før. Venter på Stork-babyen vår midten av april. Han blei til på første forsøk.

* Elvira74, singel og 9 mnd. på vei med et donor mirakel fra Danmark. Også har jeg et lite embryo håp i frysern som venter på den rette tiden til å tines opp om et par år eller så...

* EneStåendeMamma ;-), 42 år, singel og heterofil. Bor i Kr.sand. Har en Stork-gutt på 2,5 år. MA i uke 10 -har hatt 4 forsøk fordelt over nesten ett år. Har en reservasjon igjen

* Oh'rly, 39 år, singel. 1 datter født mars 08.

* Silje69, 38 år, singel. Gravid med en jente og har termin i juni 08. Bor i Oslo.

* Graco, 27 år, partner, har en datter på 8 mnd fra storken.

* Drømmefangeren, 26 år, samboer med kvinne på 32 år. Gravid med Stork-jente og har termin i august 08. Bor i Lier kommune.

* Kjempeglad mamma, 38 år, har kjæreste. Har en Stork-jente født i 2006. For tiden vurderer jeg sterkt å forsøke å få et søsken til mini! Bor i Rogaland.

* Nå eller aldri, 41 år, singel og heterofil. Gravid med gutt, termin 30.08 etter ivf. Bor i Oslo

* Bøllabø, 36 år, partner. Har jente på 1 1/2. Er fra Trondheim

* Igang, 28 år gammel, gift med kone og bor i Oslo. Har ei jente som blir 2 år i august, vi venter en søster eller bror 11 september

* Skjønn, 36 år, gift, Oslo, datter på 15 mndr

* Renatii, 28 år, partner, oslo. Har en gutt som blir to i okt.

* Klar for barn, 26 år, har kone som er gravid etter tre forsøk på Nordica, Oslo.

* Tjorven1, 35 år, Singel hetrofil - gravid to av tre ganger på Stork, men en SA i uke 5 i januar, og MA i uke 8 i april - men gir ikke opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...