Kitty75 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er på an igjen med amming av nr 2. Lillesøster er nå 9 dager gammel, og vi strever en del med ammingen (Forstår godt at noen ikke orker mer jeg, men det kan jeg ta i et eget innlegg...). Problemet er at jeg visstnok er en av de "heldige" som har tendens til å få tilstoppede melkeganger. Klumper kaller nå jeg det. Det stopper seg til og jeg må massere og massere for å få det ut. Hadde helt fortrengt at jeg slet masse med dette forrige gang også... Tok Lecitin da også, men husker ikke hvor mye. Jenten min er best til å få det tømt, så hun spiser, sover (masse) og ser ut til å ha det bra. Men klumpene kommer igjen og igjen. Har tatt lecitin siden dag 3, men først bare 1000 mg daglig, og nå tar jeg 4000 daglig. Er det noen som vet hvor mye jeg kan og bør ta for å få det til å hjelpe?
Kitty75 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 Hei! Vært hos ammepoliklinikk idag, og de sa jeg måtte ta 4800 mg daglig. De anbefalte å kjøpe en av de boksene som har 1200 mg Lecitin (Kloster sin).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå