<3 lykkeliten <3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg vil veldig gjerne høre deres meninger om disse navnene. Både positive og negative. Synne Synnøve Solveig Hedda Aurora Storm Syver Sivert
Gulp Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Synne -- nydelig, vurderer det selv:-) Synnøve -- solid navn, men ikke det vakreste jeg vet. Litt tungt. Solveig -- veldig fint Hedda -- ok, ikke blant mine favoritter. Aurora -- Ganske fint, men får det av en eller annen grunn ikke helt til... Storm -- liker ikke Syver -- liker ikke Sivert -- ok
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 jeg synes Solveig og Aurora er kjempefine jentenavn.. Storm er tøft guttenavn.. de andre har jeg hverken noe for eller imot, helt greie navn
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 1. Aurora - Sterkt, flott, klassisk, pent, internasjonalt. 2. Hedda - Tøft og fint. 3. Solveig - Helt ok. 4. Synnøve - Liker ikke. Blir for mye gulost. 5. Synne - Bare spissere variant av Synnøve. Liker ikke. 1. Sivert - Nydelig og flott. 2. Syver - Liker egentlig ikke - blanding av "sover" og "lyver". 3. Storm - Kan bare ikke se for meg en liten pinglete gutt som heter Storm.. Synes det er og blir en værbetegnelse... Sivert eller Aurora!
<3 lykkeliten <3 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for tilbakemelding. Vi synes ikke det er så lett å finne det PERFEKTE navnet til vår siste arving. (he he) Vi bryr oss vel egentlig ikke noe særlig om hva folk synes om det navnet vi velger, men synes jo at det er greit å høre andres mening om navn også. Vi er ikke helt enig om hvilke navn det blir, men det blir nok ett av disse. Vi har heldigvis ennå god tid på oss.
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Aurora og Syver likte jeg best, men Synne og Sivert er også koselig.
prebs Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg liker veldig godt: 1.Synne 2.Aurora 3.Hedda Resten er ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå