Gå til innhold

hmm.. Hva med Christian og Maria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er såvidt et popp navn men synes det er veldig flott og passer liksom til en liten baby og en voksen mann:) hva synes dere? har besthemt oss for og IKKE bry oss om hvor poulært navnet er bare vi liker det. Hvordan ser dere for dere en Christian? Så får vi tvillinger da em gutt og en jente. Synes Maria er så herlig sammen med Christian;)

Deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET passer som et skudd! heter Maria selv og bare ELSKER navnet mitt;) GO for den kobinasjonen Christian skrevet sånn er herlig og klassisk! ser for meg to flotte og søte barn!

Skrevet

Give me five, Lille Kattepus! Jeg heter også Maria, og jeg elsker også navnet mitt! :-) Chistian er helt ok, og passer til Maria. Ville selv skrevet Kristian, men det er smak og behag ;-) Uansett er det to gode navnevalg!

Skrevet

To flotte, klassiske navn som passer veldig bra sammen! (Helt enig at man ikke skal bry seg om at det er poppis, dessuten er det solide navn som har vært brukt lenge.)

Skrevet

Heter også Maria og har alltid vært glad i navnet mitt :-) Christian og Maria er flott sammen!

Skrevet

Er ikke Maria utrolig kjedelig. Det mest brukte navnet noen gang. Vestens Muhammed. Kjenner tre Maria og de var alle harry og ikke noe hyggelige, det er kanskje tilfeldig, men det har nok ødelagt navnet litt for meg. Kristian er også litt kjedelig, men hvertfall mindre brukt enn Maria.

Skrevet

Christian er ett veldig fint og staut navn. Er helt enig at en søt liten gutt og en pen mann kan hete det. Maria er også nydelig på en jente og en dame. Og sammen var det knall fint! Synes dere skal velge dem!

Skrevet

Jeg heter også Maria og er fornøyd med navnet mitt :o) (som mange over her ... ) Synes Maria og Christian er en god kombinasjon! Christian er et fint navn.

Skrevet

Tusen takk for hygglige tilbakemeldinger! :-) ser at mange heter Maria og liker navnet, det er jo et så nydelig navn som ikke smaker "2000" liksom;) Det blir Christian og Maria sambo er helt enig han og:)

ALL ÆRE TIL DERE!;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...