Gå til innhold

3D ultralyd

trude_fikk_tvillinger_mai08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært på kontroll OG ultralyd på sykehuset dro vi til Sandvika hvor vi hadde bestilt 3D ultralyd. Så spent som jeg var - men likevel turte ikke ha særlig håp om fine bilder siden jeg var i uke 30. De sier at man med tvillinger bør være inne i uke 24-27.

Men bildene ble bra. Jeg er så stolt - og ikke minst rørt.

Til de av dere som vil se, har jeg lagt ut bilder på hjemmesiden :

www.tvillingglede.piczo.com under siden "Ultralyd" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagt ut en film :

(jenta som suger på lillefingeren sin og samtidig holder fast beinet med andre hånda)

Skrevet

Og gutten som gjesper ( etter en liten stund) :

Skrevet

Så nydelige barn du venter Trude.. og - tusen takk for titten! Ble nesten litt fristet til å gjøre det selv... hvilken uke (Bim's) er du i nå?

Skrevet

Jeg er i uke 30 :)

Snakket med pluttiplutt i dag og hun hadde vært inne tidligere, de sier jo mellom uke 24-27 når man venter to - men jeg var heldig og fikk fine bilder likevel ser du :)

Skrevet

For noen flotte bilder :)

Takk for titten.

Skrevet

Må bare si at det er en utrolig fin nettside du har laget!! Det var kjempe gøy å se 3D bildene dine og filmene! Min kjære har snakket om 3D UL, men jeg vil helst vente til de er født - helt til jeg fikk se bildene dine nå!!

:-) Lykke til videre!!

Skrevet

Kan anbefale 3d for de som har mulighet og lyst til det :) En helt utrolig opplevelse. Komme til å leve lenge på den timen jeg var der inne! :)

Skrevet

åååååh så fine bilder du fikk, skulle gjerne gått igjen jeg gitt.

Samme sted jeg var på.Ultralydklinikken i sandvika, flink han.

blir gøy å se dine små når de kommer ut, og sammenlikne med disse bildene:)

Skrevet

fytti grisen så flotte bilder å en utrolig rørende historie, gleder meg til en lykkelig slutt på begynnelsen til de to små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...