trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Etter å ha vært på kontroll OG ultralyd på sykehuset dro vi til Sandvika hvor vi hadde bestilt 3D ultralyd. Så spent som jeg var - men likevel turte ikke ha særlig håp om fine bilder siden jeg var i uke 30. De sier at man med tvillinger bør være inne i uke 24-27. Men bildene ble bra. Jeg er så stolt - og ikke minst rørt. Til de av dere som vil se, har jeg lagt ut bilder på hjemmesiden : www.tvillingglede.piczo.com under siden "Ultralyd"
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 Lagt ut en film : (jenta som suger på lillefingeren sin og samtidig holder fast beinet med andre hånda)
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Og gutten som gjesper ( etter en liten stund) :
moden mamma Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Så nydelige barn du venter Trude.. og - tusen takk for titten! Ble nesten litt fristet til å gjøre det selv... hvilken uke (Bim's) er du i nå?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg er i uke 30 Snakket med pluttiplutt i dag og hun hadde vært inne tidligere, de sier jo mellom uke 24-27 når man venter to - men jeg var heldig og fikk fine bilder likevel ser du
Tvillingenekomiapril Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 For noen flotte bilder Takk for titten.
Djun Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Må bare si at det er en utrolig fin nettside du har laget!! Det var kjempe gøy å se 3D bildene dine og filmene! Min kjære har snakket om 3D UL, men jeg vil helst vente til de er født - helt til jeg fikk se bildene dine nå!! :-) Lykke til videre!!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 Kan anbefale 3d for de som har mulighet og lyst til det En helt utrolig opplevelse. Komme til å leve lenge på den timen jeg var der inne!
Pluttiplutt Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 åååååh så fine bilder du fikk, skulle gjerne gått igjen jeg gitt. Samme sted jeg var på.Ultralydklinikken i sandvika, flink han. blir gøy å se dine små når de kommer ut, og sammenlikne med disse bildene:)
jakriso Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 fytti grisen så flotte bilder å en utrolig rørende historie, gleder meg til en lykkelig slutt på begynnelsen til de to små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå