monika70 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Idag kom dommen - overstimulering... Hadde over 30 eggposer tilsammen og skyhøy blodprøve... Var mitt første forsøk, så da kan vel slikt skje, men akk så surt... Får vel være glad til at det ble avbrutt før det kunne gå riktig ille.. Andre som har opplevd det samme? Og hvor lenge gikk det da før dere prøvde igjen?
ikø29 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Uff så kjedelig at du ikke fikk fullføre!!! Håper du får de svarene du søker her inne.. Lykke til videre :-)
Grom-jinta Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei monika70! Jeg skulle egentlig hatt uttak i uke 11, men måtte også avbryte pga overstimulering... Hadde over 50 eggposer. Var skikkelig kjipt, så har ikke klart å "komme meg opp på hesten igjen" enda... Men jobber med saken.
monika70 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Uff,ja, det er utrolig kjipt dette med overstimulering. Men satser på at det går bedre ved neste forsøk. Er usikker på hvor lenge jeg må vente før jeg kan prøve igjen. Føler meg veldig nedfor akkurat nå.. ble så skuffa, men-men..
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hei! Jeg ble overstimulert ved 1. forsøk som ble avbrutt i uke 48. Uke 7 hadde jeg uttak/innsetting etter nytt forsøk, og nå sitter jeg her 10 uker på vei! Så det gikk ganske fort. Da jeg fikk beskjeden om at jeg var overstimulert og det måtte avbrytes, var det bare "hvor fort kan jeg komme igang igjen" i tankene mine. Jeg gikk på p-piller i perioden imellom forsøkene da jeg har PCOS og ikke mensen til vanlig. Lykke til! Skal se du snart er klar igjen!!
♥ DAME Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Nei så leit. Vil bare sende deg en stor trøsteklem, og mye bedre lykke neste gang. Hvor mye IE i puregon tok du?
C *baby i magen* Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 jeg og ble overstimulert i uke 10, skulle hatt uttak i uke 11. og nå er jeg snart i gang med neste forsøk, med kort regime denne gang. jeg gleder meg. så jeg starter nå på mensen nr 2 etter overstimuleringa. det er veldig kjedelig, men man må være glad for at man ikke blir så dårlig så man må på sykehus. man får gjøre seg klar til neste regime.
*-* Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Uff, så kjipt! Skjønner du er skikkelig skuffa... Håper du får starte på nytt om ikke så lenge. Klem til deg
venter7 Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Uff, dette var kjedelig! Men du kommer sikkert snart gang igjen....og da er jo legene mye mer forsiktige! Godt å unngå fullstendig overstimulering, tror ikke det er noen god opplevelse. Trøsteklem fra meg også Og lykke til videre! Da skal du se det går veien!
Prøvigjen Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Trasig for dere som ble overstimulert.... Men trøst dere med at det ikke alltid går på 1. el 2. forsøk. Det blir litt prøving og feiling i fht dose medisin. Neste gang kan de "justere" dette slik at dere får riktig dose. De må bare finne "oppskrifta" først;-) Lykke til. Ikke "legg dere ned" - gjør alle tingene dere ikke har gjort på en stund + litt ekstra!! Så er dere klare for en ny runde igjen om noen måneder=)
longyear Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Hei! Ville bare si at dere kan være glad for at forsøket ble avbrutt før det gikk helt galt. Hos meg ble det oppdaget for sent - og jeg havnet på sykehus med store smerter. Men, når det er sagt - så gikk det kun to måneder så var jeg i gang med nytt forsøk. Da fikk jeg kort regime som går ut på at du slipper nesesprayen, men må belage deg på litt flere sprøyter hver dag. For min del synes jeg det var mye bedre enn den hersenes sprayen. Masse lykke til!!!!
monika70 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Hei alle sammen! Ja, det er så kjedelig å måtte avbryte, men samtidig er det bra at jeg ikke kom så langt at jeg ble dårlig av dette. Er litt usikker på når vi setter igang igjen, for jeg må innrømme at det ble en nedtur av dette. Men formen idag er i allefall mye bedre enn igår, så det spørs om ikke vi hiver oss på første og beste karusell igjen! Men jeg følger med dere andre som er så heldig å fått til gode uttak denne uka, og krysser fingre for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå