Gå til innhold

Da er sykehusbaggen min pakket.

Anbefalte innlegg

Jeg hvet jeg er litt tidelig ute, men jeg gjorde det nå så er jeg sikker på at jeg har fått med med det jeg behøver.

Pakket også baggen til jenta mi på 3 år som da skal være hos mormor da det skjer.

Så nå er alt klart.

har foresten termin 17 mai.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137385770-da-er-sykehusbaggen-min-pakket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha...Synes ikke det var spesielt tidlig...ÆÆJeg pakket min når jeg hadde nådd 3.trim jeg...Så du er nok ikke den "værste" =0)

men ja godt å være litt tidlig ute itilfelle,gleder meg så fælt jeg da..Har valgt et kjempe søtt antrekk til jenta vår,og er kjempe utålmodig for å se henne i det... =0)

Det var tidlig, ja. For begge. Er litt overtroisk, jeg da. Tør ikke pakke omtrent før jeg må ut døra, jeg. Men har begynt sånn i det skjulte for de høyere makter, eller hvem det er som driver og saboterer for meg.

Samler prøvepakker og reisepakker når jeg kommer over, også handler jeg truser (som jeg må legge i skuffen, men ikke bruke) og sokker og litt sånt.

Prøver å planlegge litt så Guttungen og farmor har mat i huset, da.

Har ikke fått pakket ennå jeg, venter på ting jeg har bestilt som jeg skal ha med i bagen -morgenkåpe,pysj,truser og sokker. Må kjøpe meg ammeinnlegg og ammebh oxo. Uff, føler meg litt treig og tiltaksløs, hehe. Har termin 10 mai så det er forhåpentligvis god tid ennå...

Annonse

oi, har ikke baggen i tankene enda engang jeg. Rommet til veslegutt er fremdeles bare ett oppbevarings rom, senga står fraskrudd, nesten ingen klær er kjøpt inn. Men jeg har 7 uker igjen. Det er jo en hel sommerferie jo! Og storesøster lot vente på seg med 9 dager... så lillebror skal vel allerede begynne å herme etter henne og komme over termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...