Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i denne måned i gang med pergokur nr 4, akupunktur og skal til gynokologen på torsdagen. Er sikkelig spent, har en tett eggeleder og kan bare dra nedover bare om det er folikk på den rette siden.

Merker at jeg synes tiden går sakte og spenningen i magen er å ta på. Det er over 3 mnd siden sist gang jeg hadde på den rette siden. Tålmodig, nei - men jeg MÅ... ;-)

Så jeg krysser fingrer og tær for denne mnd klaffer :-)

Tvi tvi her allesammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til...skal krysse alt jeg har for at det kommer på riktige side denne gangen:)

klem

Skrevet

Takk :-)

Jeg krysser og krysser og krysser og krysser alt jeg har ;-)

Klem

Skrevet

Tipper du er spent ja. Håper naturen spiller på ditt lag og at follikkelen er på den gode sida denne gangen. Lykke til hos gyn i morgen :-)

Klem

Skrevet

Hei.

Var på UL i dag, så en fin folikk og flott slimhinne. Men, dessverre på feil side :-(

Satser på at mai er måned for meg :-)

Skrevet

Å -nei, nedtur. Du er nå jammen uheldig også da.. Men godt du har stå-på vilje !!! Mai blir DIN måned skal du se :-)

Jeg startet pergokur igår, første gang og vet ikke helt om det egentlig er nødvendig, men kjenner nå ingenting til virkningen foreløbig..pleier du få bivirkninger? Skal til UL tirsdag, er litt spent på det....

Skrevet

Ja jeg var ekstra uheldig med enda en måneds venting. Misunner de som har flotte, åpne eggeledere ;-)

Jeg fikk noe bivirkninger første gang jeg tok pergo, hetetokter, mensmurring og smerter under eggeløsningen. 2. og 3. gang merket jeg kun hetetokter og nå 4.gang har jeg ingen bivirkninger - kjente kun mensmurringer på syklus 9-0 (har 28 dager i gj.snitt). Det kan hende at du vil kjenne bivirkninger litt senere siden du har nettopp begynt med det.

Nå er det pausemåned på pergo, vil ikke bruke de særlig mye heller da de kan slite på slimhinnen.

Ønsker deg lykke til på UL, håper du lykkes :-)

Klem

Skrevet

Ja håper vi lykkes begge to :) Jeg har satt meg som mål å bli gravid i løpet av året...Forventer vel egentlig ikke at det skjer med en gang så er innstilt på flere turer utover sommeren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...