Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi sliter å velge navn til nr 2, de vi har kommet fra til nå er: Vi har tenkt litt på dobbelt navn siden storesøster har det. Leha Isabell (er det jeg har tenkt på) Noen meninger?!? Marcus Benjamin Kian Nichlas Noha Bethina Leah Adriana Isabell
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hva heter storesøster da? Leah Isabell ble lott vel sukkersøtt desverre synes jeg:\ av Guttenavna dine liker jeg best: Markus (helst skrevet sånn:) Benjamin Nicholas (litt finere synes jeg) Disse er OK: Noah Disse likte jeg IKKE: Kian Av jentenavna likte jeg best: Leah Disse er OK: Isabell Adriana Disse likte jeg IKKE: Betthina Desverre ikke veldig mange favoritter fra min side:( Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Benjamin og Markus er kjempefine navn! Jeg ville gått for et av dem :-) Av jentenavnene må jeg si at jeg egentlig ikke liker noen av dem, men skal jeg si et jeg liker best så er kansje Leah..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå