Gå til innhold

Noen fra Oslo som venter nr. 1? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle sammen! Jeg er også fra Oslo og venter nr. 1, syns det er litt merkelig å tenke på fremdeles:-) Og veldig koselig, når jeg først fikk vent meg til tanken:-D

Har termin 12. november. Er 24 år, blir 25 før ungen kommer, student og bor på St. Hanshaugen, men jeg kommer til å flytte sammen med kjæresten min på Lambertseter til sommeren.

Skal til legen på første skikkelige kontroll nå på torsdag, var der en gang før påske og fikk bekreftet graviditet, og ultralyd for å beregne termin siden jeg ble gravid på p-pille. Blir spennende med kontroll! Må bestille fødeplass også. Har dere gjort det ennå? Hvor da, i så fall? Jeg syns det er litt vanskelig å finne ut av hva de tilbyr hvor, men tror jeg går for Ullevål om jeg får plass.

:-)

Jeg har fått fødeplass på Ullevål, legen min sendte søknad når jeg var der før påske. Fikk hvertfall brev for en uke side med bekreftelse på fødeplass og ultralyd time:) Blir gøy!!

Velkommen som Lambertseter beboer til sommeren cheerio. Der bor jeg og:)

Annonse

Heisann:)

Jeg er fra Oslo og venter min første, er i uke 8 nå jeg også:)

Vi bor på trosterud, og føler oss litt avskjermet fra ting som skjer, håper å finne en mamma klubb, eller opprette en. Hadde jo vært så hyggelig å treffe flere i samme situasjon og spise godt å sladre masse:)

Jeg bor på Hellerud, er 31 år og venter nr.1! Ganske ny i byen...

Har allerede hatt en UL i uke 6 og skal igjen i morgen (!!!), da er jeg 8+6 og håper at alt fremdeles ser bra ut! Jeg har en god magefølelse denne gangen, men veldig betryggende å kunne få sjekket tilstanden en gang til ;-) Denne gangen skal også sambo få være med, han gleder seg stort!

Veldig koselig at det er så mange her inne fra Oslo, og at en del er 30+, som jeg ser flere har merket seg :-) Håper på sikt å bli bedre kjent med noen av dere!

Lykke til videre alle sammen, håper vi kommer gjennom dette sammen med en babis hver ;-)

Hei skorpionbaby....jeg har sneket meg inn på tråden deres selv om jeg venter nr 2. *tilgimeg*

Jeg bor på Lindeberg, og er glad for å se at du og To Be bor i nærheten av meg. Jeg er gjerne med på å opprette en mammaklubb!

Og så må vi definitivit kjøre et BIM-treff så snart alle har kommet seg over 12. uke, og da hadde det vært koselig om alle Oslo-mammaer kunne møtes samtidig uavhening om de er førstegangsf, annengangs osv. :)

Prinsessemamma

Jeg er lykkelig glad om folk har lyst til bim treff om de så har 10 barn:D

Gleder meg til å komme over uke 12, dette er virkelig nervepirrende!

Men optimist som jeg er, har jeg sagt det til alle jeg kjenner, inkludert jobben.

Så dette SKAL gå bra:D

Hvor stor er din første?

Hun fyller 2 år i juli :) Utrolig så fort tiden flyr!

Vi har også så smått begynt å fortelle det. På mandag skal jeg tilbake på jobb etter 2 ukers sykemelding (kvalme og oppkast), og da tenkte jeg fortelle det til sjefen min. Jeg begynner å få mage, og vil ikke risikere at noen kollegaer spør før jeg har fortalt det til sjefen min....synes han må være den første som blir informert. Jeg byttet jobb like etter at jeg var tilbake fra fødselspermisjon sist, så jeg har ikke overbrakt en slik nyhet til nåværende sjef før, men han er en snill kar så jeg regner med det går bra. Uansett forventer jeg at det går bra...såpass profesjonelle får disse sjefene være!

Da sees vi på treff etterhvert, og forhåpentligvis mange trilleturer rundt juletider. Det er et eventyr å tenke på at jeg skal få en permisjonstid til. Den tiden er absolutt gull!

Klem :)

Prinsessens mamma

At tiden går fort er sikkert å visst, sikkert spesiellt når man har barn... Å det har jeg snart å:D

Var å besøkte ei lita tulle i dag, åå... jeg er helt sjuk!!

Jeg krysser fingrene for deg at det går fint å fortelle det til sjefen:)

Slike ting pleier jo som oftest å gå helt fint.:)

Jeg har vært hjemme snart ei uke jeg nå... går på veggen snart.. men kvalmen er forferdelig.. Håper det går over snart!

Jeg ser frem til å møte deg/dere etter uke 12!

Da skal det feires!

Hei! Jeg bor på Lambertseter og er 27 år. Vært hos legen idag, og fikk bekreftet at jeg er ca i uke 11 som jeg trodde selv. Er litt smånervøs, og er ikke helt sikker på hva det er jeg har begitt meg ut på, men synes det er veldig spennende, og gleder meg til å bli mamma. Nå er det bare å ta vare på kroppen så alt går bra.

Jeg ser at mange får tidlig ultralyd, men legen min mente at det ikke er noen vits... men han er kanskje litt gammeldags. Har ihvertfall søkt meg til Rikshospitalet idag, i mangel på kunnskaper om hvor det er bra. Regner med at de vet hva de driver med alle steder. Så da venter jeg i spenning og håper jeg kan komme til UL snart...

Pia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...