Gå til innhold

Hva med den ``gode gamle`` slankemetoden??


mammaen te Daniel og Adrian

Anbefalte innlegg

Blar gjennom alle innleggene her. Bare prat om Ketolyse osv. Hva med den vanligste slankemetoden??? Sunn mat og trening?? Grete Roede eller Fedon? Ikke massevis av piller. Hva med viljestyrke? Piller for å ta bort søtsug... Selv har jeg mangen kg for mye så jeg vet hvordan det er å slanke seg. Har mangen ganger utsatt det og vært for svak. Ønsker alle som slanker seg lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den gode gamle funker bra den! Har gått ned 8 av 10 ønsklige siden 4 februar. Spiser td 6 grovskiver u smør m magert pålegg, 1-2 frukt og 1,5 potet, 2 fiskekaker med 1 dl saus og 2 gulrøtter t middag. Unner meg også ofte en kokosbolle. Bare et eks på dagen idag men det er slik det stort sett ser ut. Varierer selfølgelig m middag, pålegg osv. Trener 2-3 d i uke. Dette er absolutt til å leve med og noe jeg kan klare etter endt nedgang også bare at da vil jeg øke bitte litt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også prøvd mange forskjellige slankemetoder, og har gått ned mange kilo på vanlig slanking og trening som du sier. Men for oss som har mange kilo vi skal ned, kan det være vanskelig å holde på i mange måneder, dersom man har stort søtsug og stor apetitt. Jeg som skulle ned 20-25 kg, har prøvd i mange år nå, og etter10-12 kg har det blitt stopp. Siden jeg da ikke har vært i mål, har jeg mistet litt motivasjonen og kiloene har sneket seg på igjen...

 

Nå har jeg gått på reductil i fem måneder, og føler at jeg har lykkes med å legge om kostholdet. Føler at det har vært til stor hjelp at jeg ikke har gått rundt å hatt lyst på mat hele tiden, slik det ofte har værrt førr når jeg har prøvd å slanke meg.

 

Jeg tror at det er stor forskjell på mennesker, og det er mange veier til et slankere og sunnere liv. Noen har mye større apetitt og søtsug enn andre, og da er det ikke like lett å gå ned i vekt. Man raser ikke ned i vekt uansett hvilken metode man bruker. dersom man ikke jobber for det. Så da synes jeg man kan la det være opp til hver enkelt å finne den metoden som passer best. Det viktigeste er at man lykkes og finner en vekt man kan trives med.

 

Dersom du ikke har prøvd disse metodene, har du kanskje ikke så mye kjennskap til problematikken for de som får disse metodene anbefalt av fagfolk. Dette er ikke metoder som er beregnet for personer som skal ned noen få kg, men de som har mange... Jeg bruker selv aktivt det jeg lærte på grete roede for mange år siden, og det er til stor hjelp i veien mot et lettere liv. Det er ingen motsetninger mellom fks grete roede kosthold og bruk av reductil.

 

Jeg ønsker deg lykke til med dine valg, og håper at du selv lykkes med å nå dine mål, slik jeg har klart ved hjelp av viljestyrke, sunn mat og trening kombinert med reductil. Siden du selv har mange kg for mye, håper jeg du besitter det skal til for en varig vektreduksjon uansett hvordan du går frem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...