Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Ser at mange liker navnet Petra men hva synes dere om Karsten? ikke at jeg absoulutt må ha et "Karsten og Petra navn" men jeg har likt det navnet helt siden jeg var liten! hva synes dere om det navnet? hvordan ser dere for dere en KARSTEN?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Karsten er et utrolig flott og sterkt navn. Originalt og pent, og ikke mye brukt. Gå for det:-) Karsten er stødig, smart, kjekk, litt rampete, glimt i øyet og draget på damene:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ja kjenner at magefølesen sier at det er en Karsten:) sambo elsker navnet og det gør jeg også så da har VI funnet drømmenavnet vårt:D HI
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Mitt soleklare favoritt jentenavn for tiden er nettop Petra! hadde det blitt tvillinger hadde det uten tvil blitt Karsten og Peta!ja helt sant:D uansett supert navnevalg ser for meg lille Karsten med blå øyne og lyst hår:D
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Personlig liker jeg navnet Karstein, med i, bedre enn Karsten. Men Karsten er et stødig og bra navn, så det er et godt valg, med eller uten i ;-) Jeg ser for meg at Karsten har mørkblondt hår og blå øyne. Han er en ordentlig skøyer med glimt i øyet, samtidig som han er en snill og høyt elsket gutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå