Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Sønnen min Andreas har begjynt i barnehagen. Men nå viser det seg at halve småbarns avdelingen heter LINNEA! altså anenhver jente. Så de må bruke Linnea m, Linnea h Linnea s osv. Nettop dette navnet hadde VI besthemt oss for også! vi visste det var poppis men der vi bor har det sunket veldig så vi tenkte vi bare fikk gå for det. Men nå synes jeg det blir altfor mange Linneaer! og dette navnet vi begge liker så godt også! hva synes dere vi bør gjøre? Hilsen fortvilet Mamma
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Andreas er et kjempefint navn. Personlig ville jeg helt klart unngått navnet Linnea, det er faktisk utrolig populært, og det er ikke gøy når de må bruke Linnea H, Linnea P osv.. Så kan det jo også være noen som heter Linnea Larsen og Linnea Louise, da blir det Linnea L nr 2 osv. Nei, huff, høres bare slitsomt ut. Hva med å bruke eventuelt et annet navn før Linnea? Anna Linnea? Nora Linnea? Men jeg ville styrt unna... Finnes mange andre fine jentenavn som passer til Andreas: Louise Catarina Victoria Embla Henriette Ingrid Martine osv.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Enig der. Jeg ville også styrt unna et så populært navn. Men Linnea er kjempefint og søtt, så jeg skjønner godt at dere liker det navnet. Å bruke det som mellomnavn er jo også en måte å gjøre det på? Da får dere brukt navnet dere liker så godt, men samtidig gir dere henne et navn som kansje er mindre populært, slik at det blir mindre sjangse for at halve barnehage avdelingen hennes heter det samme. Men samtidig så er det jo synd å måtte "gi opp" favorittnavnet sitt bare fordi det er populært...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Takk for tilbakemeldinger! Louise var et veldig flott navn samt Martine:) de navna skal vi vudere litt:) Hva med Martine Linnea? blir det for langt og tungt? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå