Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei Hørt noen rykter om at du er flink med det du driver med hadde vært fint hvis du kunne spådd meg... Jeg er født 220485, han 301079 Skulle hatt TR i går, har ikke prøvd lenge, men prøver så best vi kan. På forhånd takk!
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 skal prøve å se på deg lit senere...må se på farmen vettu ;P finale uke å greier..hehe
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 åå... det var godt du sa!! har bare sett de siste episodene, men kom fort inn i det. har du forutsett hvem som vinner da??
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 dytter litt så den ikke forsvinner...
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 nå har jeg akkurat kobla meg på vært å tissa litt tatt av meg sokkene, så jeg har akkurat starta i kveld =P men tenkte jeg skulle sitte her litt... hvis ikke jeg får noe opp akkurat nå så skal jeg prøve mer senere Det jeg tenker mest på deg er at TR er litt sen.. og at du kanskje blir gravid i juli/aug... dette svaret trur jeg neppe du ville høre...men jeg kan også ta feil..husk det hmm..noe sier meg at din kjære er glad i play station?? hehe...( eller så er det min kjære som sitter å spiller på andre siden av veggen hehe )
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 hehe, stemmer at jeg ikke ville høre det. men det er kanskje ikke så stor overraskelse... Play station? njaa.. egentlig ikke. mer data ;P men uansett, tusen takk for svar
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 nei, er nok ikke noe overraskelse... de som skulle ønske de var gravide, skulle vel helst vært det nå så nei, var ikke rare greiene jeg fikk opp på deg altså...hehe. noen er lettere enn andre... =) og du er jo min første i kveld også så
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2008 hehe, det var ikke rare greine nei? nei jeg vet ikke, er vel derfor jeg spurte deg men du er andre i dag som sier juli/august da. men det er lenge det... hehe. huff... også med min tålmodighet...
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Jo, er jo litt å vente det er det... men føler du har selv ironien på topp? men gråt klumpen i halsen? du/dere kommer til å få det til
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. april 2008 Selvironien er der ja, så absolutt. Er også veldig realistisk, så noe gråtklump var det ikke, men et håp er det helt til TR kommer... Ser du noe annet for meg da? og hva slags metoder bruker du egentlig?
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Jeg bruker tanker og bilder som dukker opp i hode... jeg bruker ikke hjelpemidler... nå fikk jeg opp en absoult music cd...hehe... er den din? og : "nei, faan..jeg glemte dopapir" noen ganger vet jeg ikke hvor de forskjellige tingene dukker opp enn ifra... så jeg bruker som regel magefølelsen... også kan det hende at energier fra den forrige personen jeg "spådde" henger igjen til neste mann og at det derfor at jeg får opp det jeg får opp.... jeg pleier å si : det er energier i de trykkende ord!!! det jeg mener med det er at jeg pleier ikke å få opp noe på disse f.datone... jeg skjønner egentlig ikke helt vitsen med det ..hehe...jeg pleier av og til å vite ting om personen før jeg har lest ferdig alt vedkommende har skrivd.. jeg merker energiene til personen som skriver veldig lett... så,.....snakket litt med healeren min i dag , forøvrig ei meget dyktig dame med god veiledning...jeg spurte henne hva jeg skulle kalle meg... ingenting sa hun...du er fortsatt i startgropen, men du er intuitiv og får opp bilder og ord... hun var inne på klarsynt..men vil jo ikke at jeg skal få for gode forhåpninger og bli skuffet... det er best å ta litt og litt... og det at jeg "lekte" meg her inne er bare bra...!! www.livetstre.no (healern jeg går til) da vet du det
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. april 2008 Så utrolig morsomt at du nevner dopapir, for jeg var i leiligheten min i helgen (et stykke unna der jeg bor) og tok med dopapir fordi jeg visste at det var tomt der... og med en gang jeg kom inn i leiligheten kom tanken: "åå, jeg glemte dopapiret i bilen" hehe... jeg vet ingenting om sånt, men det høres jo spennende ut da. Men er det ikke skummelt hvis du ser noe om deg selv eller dine kjære?
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 det har jeg forsåvidt gjort..og jeg vet godt selv hvor mange barn vi får osv... det virket så realistisk for meg at jeg trur faktisk det stemmer..men må også tenke slik at jeg ikke kan bli lei meg eller skuffa hvis det er feil ut ifra det trur jeg ikke det er meningen at man skal se så mye om seg selv og de nære... ellers hadde jeg en ekkel følelse her... om at min onkel hadde hoppa fra en bru å landa oppå noe i lørnskog... og et par dager senere var det en mann som hadde gjort noe lignende, men det var ikke min onkel... men siden dem kommer fra lørnskog begge to så kan det hende jeg kobla det slik...er ikke bare bare bestandig nei..jeg pleier ikke å spå familie slik som jeg gjør med dere her inne... det er uetisk som min fugl pleier å si
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 7. april 2008 ja, kan se den.. kan ikke være veldig moro hvis man ser ekle ting om sin egen familie. venter kanskje på at det skal skje?! nei huff... skummelt!! hvor mange barn ser du at dere får da? ja det var det med forventninger da... det er ikke bare-bare. men uansett om man ser ting eller ikke, så får man forventninger.
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 Ja, man kan få forventninger...jeg har sliti en del med angst... og gjør det litt enda også... går faktisk i gruppe terapi en gang i uka..lærer utrolig mye av det...men er ikke lett å sitte å ta inn energiene til de forskjellige..så når jeg er der så kobler jeg på en måte av prøver å gjøre...tar på meg tøffe maska og bare ja..hehe... Jeg trur vi får 3 bar...at nr 1 er jente, nr 2 gutt og nr 3 er jeg usikker for jeg bare så meg gravid...hehe...nr 1 kommer til å bli lik meg.... om det stemmer så klart..har jo sett et bilde av meg på sjukhuset med ongen på bryste og samboeren ståendes ved siden av meg å tittet ned på meg og jeg titter opp på han..så blir spennende ja =) og føler jeg selv blir gravid før juni...hehe
Tanketrollet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 7. april 2008 Blir spennende å se om du ser deg selv riktig da hehe får håpe du klarer å koble skikkelig av da, så du får litt nytte av det også.. hjelper ikke mye med gruppeterapi hvis du skal sitte å ta i mot forskjellige energier hele tiden skulle jeg tro. hvordan vet man at man har en sånn evne egentlig?
Kristine_88 Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Hmm..ja, hvordan vet man det tru!!! Skal jeg titte litt i boka mi her bare noen generelle ting... - har du følt at en bygning var et hyggelig eller et truende sted? - vet du om du kan stole på en person eller ikke? - Vet du ofte om hvem det er når tlf ringer? - Kan du høre en annens tanker og sette ord på dem? - Har du noen ganger hatt en fysisk følelse av at noen har gått igjennom deg? - Når du er på jakt etter en parkeringsplass, har du noen ganger fulgt instinkter og kjørt inn i en ukjent gate å funnet en ledig plass? - Når du våkner om morgenen, føler du noe er blirr avslørt for deg i løpet av natten? - Har du noen gang fått følelse av at det kan skje noe med en ukjent person som du prater med? og senere fått høre at vedkommende er blitt syk...? - Når du lukker øynene, ser du noen ganger øyne eller mennesklige ansikt? -Reiser håret seg på hode ditt noen ganger å får deg til å være på jakt? - Har du noen gang tatt beslutninger som stred imot venners eller familiens råd, bare fordi det føltes riktig? - Er du et menneske som opplever uvanlig mange tilfeldigheter? Si hvor mange du svarte ja på..så skal jeg gi deg et svar.... dette er bare en liten pekepinn =)
Tanketrollet Skrevet 8. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 8. april 2008 Ikke mange jeg kunne svare ja på der gitt.. ikke at jeg trodde det heller men hehe Hørte den dårlige nyheten din i dag, det var synd Får håpe det går uansett da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå