Gå til innhold

aldersforskjell

Mamma mjaua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 20 han blir 28, så ca. 8 år:) Vi passer sammen som fot i hose for å si det sånn! Aldersforskjell er helt konge, men ingen innvirkning på noe. Har vært forlovet i snart 1 år! Og nå skal vi prøve å få en liten en. Spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 19 og han er 35:) så 16års forskjell på oss, men kjærligheten kunne ikke vert sterkere:) Vi venter barn nr1 en liten prins, mens han har 2 døtre fra før!:)

Skrevet

Jeg er 20 og han er 27. PERFEKT for oss:-)

Vi er prøvere, og håper vi får det til og klaffe snart...

Skrevet

jeg blir 18 og han er blitt 23, så er 5 år mellom oss:) venter vårt første i september:)

Skrevet

6 år mellom oss, han er 26 og jeg er 20 :-)

Merker egentlig ikke noe til aldersforskjellen, hehe...

Skrevet

Jeg blir 24 i nov og han blir 36 i juli. Vært sammen i 6år, gift i 3 av disse og venter nå hvert øyeblikk vårt første barn..

Skrevet

Han ble 20 i feb og jeg bli 18 nå i starten av mai, så 2 år mellom oss, en fin aldersforskjell:)

Vi er også samboere og venter barn i august:)

Skrevet

Han er 6 mnd yngre enn meg :) vi venter nr 2 i november, har ei nydelig tuppa på 2 år fra før :)

Skrevet

jeg er 24 og han er 22:) han er akkurat 2 år yngre enn meg...hehe

Skrevet

vi er begge 22år men jeg er 5mnd eldre hehe vi venter gutt nr 2 nå den 9 juni og vi er gift..

Skrevet

Er ganske nøyaktig 2 år mellom oss. Vi blir å være 20 og 22 når gutten vår kommer i juni/juli =)

Skrevet

Du er ikke alene. jeg er 20, og samboeren min er 32, kunne ikke brydd meg mindre, Vi skal begynne å prøve i juni, gleder oss veldig!

Gratulerer med en liten en på vei:)

Skrevet

jeg er 23år og han er 28 :) venter 1barn sammen desember :)

Skrevet

jeg er 19 og han er 28... så 9 år... men så lenge det e kjærlighet og respekt så ka faen... =) vi e samboere og vært forlovet i snart ett år =)

prøver å få en liten en nå da... hadde en SA i januar..

Skrevet

Jeg er 18 og han er 19.. Født i samme år(89).. Alltid gått i klasse sammen :P

Fikk vår første for snart ett år siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...