Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 klarer ikke og fokusere med han jeg har nå da han sitter og snakker om vær og vindt og leser sms i stede for og fortelle om regler og hvor jeg skal kjøre ..... betaler ganske mye så det burde de tåle eller hva ?? Også sier han til meg at jeg er vimsete, men har fått en slik "gi faan" holdning når jeg kjører med han pga at virker som at han ikke bryr seg .... Så tror det blir bedre fremover nå .....
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Så bra at du byttet, det er jo en tjeneste du betaler for, og når han ikke leverer må du kunne bytte uten at noen skal bli såre av den grunn. Lykke til med kjøringen!
86frøken & lille krapyl Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Det er absolutt ikke frekt av deg å bytte! Ikke tenk på andres følelser, men hvordan du selv har det. Du ville vel byttet lege dersom legen din omtrent ikke ville bruke tid på å forklare hva du burde gjøre for å bli frisk? Bare for å sammenligne det litt.. Det er dyrt med kjøretimer, og da burde man være fornøyd med varen man får også. Jeg byttet selv kjørelærer da jeg følte han ikke kunne lære meg det jeg trengte. Så...kjør på!
mamman til to gutter Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 På ingen måte frekt! Hvis ikke du er fornøyd med den "varen" du kjøper trenger du ikke fortsette å kjøpe den. Hvis du hadde to matvarebutikker ved siden av hverandre med ca samme priser ville du aldri brukt den du ikke fikk noe service i fordi du brukte den først og da ville det være frekt å bytte... Veldig mange synes det er ekkelt å bytte så fort det går på personer, men det er sånn at alle passer ikke sammen og da skal man ikke føle seg forpliktet til å fortsette og bruke den samme. Det samme gjelder leger og frisører også.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 akk for fine svar jenter - dette gjorde godt og høre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå