Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hva synes dere om det? Sara er meg og sambos favorittnavn og Fredrikke er oppkalling etter oldermor. Vanskelig dette:(
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Så koselig at dere likte det! det blir nok Sara Fredrikke da, en fordel er jo at hvis det blir 2 andre i klassen med navnet sara kan de bare klalle henne Fredrikke! HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Liker ikke Sara, - gammel dame som ble mor som 90 åring. Nei! Fredrikke er morsomt
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Sara er bare utrolig kjedelig og utrolig mye brukt. Liker det ikke. Fredrikke er søtt og herlig, gå for det alene!
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Liker ikke Sara, dvs. er så utrolig lei det. Navnet er veldig vanlig her jeg bor (Oslo). Men Frederikke er stilig :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jo når jeg tenker over det er kansje sara litt kjedelig:( tror vi går for Fredrikke alene så slipper hun problemet i hele tatt med alle disse Saraer og Theaer:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Sara er fint, men akk så vanlig. Merkelig nok kjenner jeg ikke mer enn en liten Sara selv. Av topp-10-navnene er Sara nesten det eneste jeg liker og kunne vurderte selv. Sara Fredrikke er en kjempefin kombinasjon. Men i det daglige vil nok jenta bare bli kalt Sara - med mindre det blir nødvendig å si begge navnene for å skille henne fra andre Sara-er. Som noen andre skrev her en gang - ta verandatesten. Se for deg at du roper jenta inn til middag. Ville du har ropt Sara Fredrikke? Jeg tipper du bare hadde ropt Sara. Bare Fredrikke er et helt annet navn, synes jeg. Det er morsomt og sjarmerende. Eneste ulempe er at det er vanskelig å si for små barn, men de blir jo større etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå