Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hva synes dere om det? kjedelig, koselig, søtt.. Har en Marie fra før:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Nei, de er sant auro;) en liten pust mellom Linnea og Leah, Emma og Thea... HI
LindaKristin1980 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Liker det jeg. Søstera mi på 12 år heter det, ikke mange barn som heter det nå nei
Vannmann35 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Kjenner fire voksne Trine, men ingen små... Så et litt uvanlig navnevalg i dag ja ;-) Synes navnet er pent, men kanskje ikke akkurat vakkert - helt greit liksom.
Ryddemamma Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg synes dessverre Trine er kjedelig... Hva med Katrine? Marie er forresten nydelig som eneste fornavn!
Tirilill Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 må jo bare si at det er et fantastisk navn valg...jeg heter selvfølgelig Trine og er fornøyd med det..hehe Kjenner ikke mange som heter det...hmmm...vet om en Trine til..hun er på samme alder som meg ca 25 og jeg 27 Blir ikke mange misforståelser rundt skrive måte det er litt praktisk. Har fått et ganske kjipt etternavn etter at jeg gifta meg. Hat virkelig funnet ut av det er en stooor ulempe når man skal bestille noe eller snakke med folk over telefon. Blir bestandig feil. Må alltid stave... Trodde ikke jeg skulle irritere meg over den slags, men det er faktisk skikkelig kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå