Duracella Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har ikke sjekket hva originalene koster, men ser at det fås kjøpt kopier til under 100-lappen. Er det noen forskjell???? Skal kjøpe til treåringen.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har originale og "fake" til meg selv da, og synes faktisk de originale er mye stivere og ikke så behagelig å ha på. Ingen ser mer slitt ut enn de andre heller, selvom jeg bruker kopiene mest.
Sabina og gjengen Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg har fake, de heter Go (GoGo) tror jeg, de er veldig gode å gå i, jeg bruker de på jobben, er vikarlærer/vikarassistent alt ettersom. Så jeg går jo en del og etter at jeg fikk de føler jeg meg ikke så sliten i beina når dagen er over..
Duracella Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Ja da blir det nok billigsko på gutten vår.
Fire småtroll Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Min erfaring er at du får litt hva du betaler for... De billigste jeg har sett kostet 49,- (sparkjøp), også finnes de i alle prisklasser derfra. Økonomisko, eurosko, obs!, barnas hus, alle har forskjellige merker. Mine unger har noen jeg betalte ca 200,- for, og de er kjempegode og holder seg veldig bra.
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg har fått fake av en som importerer fra Thailand, moren min betalte 100,- pr par. De er kjempegode og kvaliteten er veldig bra. En venninne har både originale og fake og er like forøyd med begge deler.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg har noen til 29 kr på rema, og de er knallgode å gå med!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Har ikke selv, men til tuppa på 5 år. Kjøpte i fjor sommer et par som de hadde på rema, kostet vel 39 kr eller noe. Har brukt de masse og de er veldig myke og gode, har ikke blitt slitt. Kjøpte også et par på falkanger for 250 kr for litt siden, er litt stivere de, men veldig gode de også
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Storesøster har crocs og har brukt de veldig veldig masse både hjemme og i bhg. Hun har hatt de snart 1 år og det er helt fantastisk at de faktisk holder enda så masse som de er brukt. De sitter som støypt på foten, selv om hun har høy rist. Jeg har fake til meg selv og de er kjempe gode og gå på. MEN jeg har også høy rist og de er litt trange for meg når de er passelige i lengden. Det er sambo som har kjøpt til meg på netthandelen. Kan jo være det varierer fra plass til plass da. Storesøster fikk nettopp et par nye til hjemme, kjøpt på gran canaria og de var også fine i rist-høyden for å si det sånn.
Duracella Skrevet 7. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2008 Supert å få så mange svar. Det blir billigsko her da, jeg må kjøpe skikkelige joggesko og skinnsko (litt penere) og da blir det dyrt nok lell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå