Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Trodde jeg hadde besthemt meg for Petra men er usikker igjen:\ hva synes dere om: Dorthea Emma Sofie Tilda Sunniva Fillippa Elisabeth Sandra Til Stine? takknemlig for hjelp:)
Tyra85 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Stine får en lillesøster? syns Petra er utrolig fint og tøfft navn. syns du skal gå for det. Ellers likte jeg Sunniva best av alternativene. kjempe søtt
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 hehe ja Stine får lillesøster kansje litt utydelig:)... Jo da jeg tror nok nesten vi går for Petra jeg men det finnes jo så utrolig mange flotte navn! hehe..
prebs Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg liker godt: Emma Sofie Sunniva Elisabeth Jeg synes Stine og Sofie passer veldig bra sammen!
Cybele Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Petra er nyyydelig! Go for it! Ikke ombestem dere! Jeg er veldig enig med prebd, Stine og Sofie klinger helt fantastisk sammen. Det er dessverre et men for min del, og det er at en av de nydelige jentene som ble drept i Baneheia i Kristiansand for mange herrens år siden het nettopp Stine Sofie, og jeg tenker på henne hver gang jeg hører Stine og Sofie sammen;/
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Ja vi Går for Petra har forelsket meg helt i det og min mann også så da har tull fått følgende navn: Petra Sofie. Hva synes dere om det? Storesøster heter Stine Henrikke HI
Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Stine Henrikke - så fantastisk flott navn. Nydelig og litt tøft samtidig:-) Synes Petra er helt herlig, vurderer det til nr. 2:-) Ellers er Elisabeth verdens vakreste navn. Stine Henrikke og Petra Elisabeth!!!:-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for hjelpen dere! det blir Petra Elisabeth:) koselig at dere liker navnet til storesøster;) All takk til dere! HI
Gjest Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for hjelpen dere! det blir Petra Elisabeth:) koselig at dere liker navnet til storesøster;) All takk til dere! HI
Gjest Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Så utrolig gøy at dere tok det jeg likte best, da. Petra Elisabeth er bare HELT nydelig, nesten så jeg fikk lyst til å bruke det selv også, hihi. Men skal ikke det. Elisabeth er så vakkert, og Petra er litt tøft. Stine Henrikke og Petra Elisabeth = perfekt:-) Gratulerer med valget og lykke til med den lille prinsessen!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Er det bare jeg som synes Petra ikke er fint? Alle de andre navnene du foreslo i listen din er jo finere enn Petra.....
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Jeg synes Petra er fint, og absolutt finest av dine forslag. Ser for meg en søt jente med lysebrunt krøllete hår:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Synes ikke heller at Petra er spesielt fint. De andre navnene er finere, feks Sandra
Gjest Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk for postive tilbakemeldinger! gleder meg liksom sånn til at jeg skal lære tulla navnet sitt, håper hun liker det... hehe:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå