*Lillegumman* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Du har spådd meg før, men jeg har vært så dum å slette pm'en fra deg! Tror du at du orker å spå meg igjen? Jeg er født 121277 og samboeren min er født 260976. Vi lurer veldig på om vi blir gravide snart? Tusen takk om du orker!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 det går bra.Prøver igjen,kan jo hede jeg får opp noe annet på deg nå. Føler du blir gravid veldig snart,fruktbar er du og kanskje du allerede blir gravid innen få pp.Innen juni.
*Lillegumman* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 tusen tusen takk aurora! var godt å høre etter den litt syke spådommen jeg har fått av den gode safira tidligere idag... kan jeg spørre om det er vanlig å kunne se sykdommer og slikt? for dere spådamer/klarsynte altså? kan jo sette hvem som helst ut av spill....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 hender jeg har fått opp dødsfall som faktisk har skjedd.Drømt at en person jeg kjente døde,som døde den natten jeg drømte det.Når jeg var lita så jeg ei bilulykke igjenom kjøkkenvinduet og ropte på min mor..mamma mamma den mannen dør..min mor sa nei da vennen..han er bare litt syk..mannen døde senere på vei til sykehuset.Etter slikt har jeg prøvd og stenge det ut.Har en drøm om at min kjøre dør en dag han kjører på vei hjem fra jobb...ikke noe gøy.Heldigvis så har ikke det skjedde enda.Og la oss håpe jeg drømmer feil der.Men noen er mere klarsynte og har da evenen til og se slikt.Mens mange andre bruker pendler og tarot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå