Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL idag, og med 96% sikkerhet så var det en gutt.. Moro moro, selv om jeg var 100% sikker på at det var en jente:P Hehe, men selvfølgelig er jeg fornøyd uansett ;) Er jo egentlig ganske så mye fint å kjøpe til gutter av klær og sånt også :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattisgrattis :) Gleder meg til den 28, da får jeg og forhåpentilgvis vite hva det er!

Skrevet

Takk :) Ja, det er litt hyggelig å vite hva som kommer ut av en :P hehe

Skrevet

så artig!!!:) 8 dager igjen til min ultralyd... håper jeg får vite det:)

Skrevet

Gratulerer så mye:) er masse fint til gutt ja:) Jeg har ul den 22. uff syns det er lenge til:) gleeeeeder meg sånn!

Skrevet

Gratulerer med gutt:p Her blir det visst ei lita tulle;)

Skrevet

Gratulerer med gutt! Her får vi en datter! :-D Gleder oss kjempemye!

Kyoto

Skrevet

Gratulerer dere og :) Gratulerer til oss alle egentlig, som er så heldige og har baby i magen - uansett hvilket kjønn det er :)

Skrevet

Moro med gutt! Jordmor mente 110% sikkert at det er en gutt i min mage!! Spennende,har to jenter fra før...

Skrevet

Eg og skal på ultralyd 28.april.:)

Kor tid er din termin?

Skrevet

Grattis :)

Jeg var på ul i går men de kunne ikke se hva det var, men jeg skal tilbake på ordinær UL på mandag, så får se hva de ser da :D Har ei tulle fra før av :)

Skrevet

gratulerer så mye, vi venter gutt også..kjempe gøy..men du kommer til å bli skuffa over klærene..de har mye tøffe dongeri klær,men lite fine babyklær til nyfødt....har lett overalt...viss du finner noen fine blåe klær si i fra:)

Skrevet

Kristine__85: jeg regner med du mente meg?? Jeg har termin den 29 september..

Skrevet

Typisk:P Er jo så mye fint til jenter..:( Neida, skal nok gå bra, har funnet mye søte bodyer uansett, har en på Cubus det står I love mummy på:) Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...