Gå til innhold

Heisann Zafira 1988 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du har lyst å se på meg om jeg har blitt gravid i løpet av helgen? :-) hadde EL lørdag/søndag. Har blitt spådd gravid enne pp av 2 stk. Men er spennende å høre fra andre også.

Er du ny spåer? har aldri sett deg før her.

koselig at så mange tar seg tid til å spå. Det er kjempe snilt av dere :-)

på forhånd tusen takk for svar.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive fødselsdato.:-)

jeg 140385

han 010481

Skrevet

opp opp :-)

Skrevet

dytter opp litt :-)

Skrevet

Er så spent. Ser på det du får opp på andre. Utrolig spennende :-)

Skrevet

dytter opp :-)

Skrevet

Oi så spennede. Barna? er det tvillinger? Har tvillinger i familein på begge sider. ser du noe annet på oss? kjønn? Dette her var skikkelig positivt. Krysser alt jeg har at jeg tester positivt snart. Hadde El i helga trodde jeg iallefall. Hvis de har boltret seg der i 3 dager, så er jeg jo gravid nå??? hjelp dette var litt skummelt. hihi :-)

Skrevet

dytter i spenning :-)

Skrevet

opp igjen :-)

Skrevet

opp opp :-)

Skrevet

eeehhhh...enegga tvillinger kan ikke være av to ulike kjønn...de er bare av samme kjønn..

Skrevet

ville ikke trodd så veldig mye på hva safira sier, ta å les litt bakover i de trådene hun har spådd folk i for noen dager tilbake siden.. her er d myyyye rart! hun spår i barnedød å sier hun er guds høyre hånd å når hun spår sier hun myyyye feil! så jeg tror ikke hun vet en dritt egentlig! åja hehe ..enegga tvillinger kan ikke være gutt og jente! dritiut!! tror du skal finne dg en annen hbby jeg safira,har du ikke venner??

Skrevet

Ja håper virkelig at INGEN har trodd på hva denne personen har skrevet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...