Gå til innhold

Brasiliansk voksing under graviditet?

Anbefalte innlegg

Oppdatering: behandlingen i går kveld var svært vellykket. Ikke spes vondt heller, nå er jeg 23 uker. Tok alt det jeg pleier, bet tenna sammen. For sikkerhets skyld smurte jeg med antiseptisk salve i går kveld og tok på utrolig komfortable (og fantastisk lite sexy) bomullstruser, i dag er det tipp topp. Damen fortalte at det var en av jentene som ikke ville vokse gravide, og da jeg spurte hvorfor, sa hun at denne jenta var så redd for at den gravide skulle begynne å føde under behandling! Morsomt bilde :-D

Hun tok "veiviseren" også, som dessverre har begynt å kreve sin plass utover i svangerskapet ;-) Det var ikke vondt i det hele tatt.

Fortsetter under...

Tusen takk for gode svar! Tror ikke jeg kommer til å prøve nå så lenge jeg er gravid, men etterpå skal jeg helt klart gi det en sjanse.

Håper du kan svare på et par spørsmål til:

Kan håret være for langt til å vokses?

Tror du det er vondere for brunetter enn blondiner, innbiller meg at vi brunetter?

åh, gleder meg jeg :-)

Hehehe, det scenariet var litt av et syn, frøkendings! =)

Og jeg skal nå forresten skreve for en haug av ukjente folk når jeg føder også, så jeg tror jeg bestiller meg en time til voksing jeg. =)

Noen som vet hvor dette kan utføres i Trondheimsområdet da?

Annonse

da er jeg nyvokset. ok sted Afrodite, men de hadde blingset på timen min, trodde jeg skulle komme i morgen. så de tok meg imellom noen andre kunder, har ALDRI blitt vokset så raskt før. 7 minutter!!!! oppdaget når jeg kom hjem at hun har glemt litt på en side, men skal vel tilgi henne for det.

så nå er det smoooooth;)

• 4 år senere...

Hehehe, det scenariet var litt av et syn, frøkendings! =)Og jeg skal nå forresten skreve for en haug av ukjente folk når jeg føder også, så jeg tror jeg bestiller meg en time til voksing jeg. =)Noen som vet hvor dette kan utføres i Trondheimsområdet da?

JEg anbefaler Relax på Trondheim Torg, har selv gått der i snart 5 år :) Kjempeflinke og profesjonelle :)

Det er nok ulike meninger i miljøet rundt dette med brasiliansk voks på gravide. Afroditeklinikken skriver om temaet på sine nettsider, og sier kvinner tar brasiliansk frem til fødselen hos dem. Jeg har gått dit selv noen ganger. Siste gang når jeg var 16 uker på vei. Jeg synes de har bra priser og er fornøyd med behandlingen. Jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre det jenvlig frem mot fødselen. Så lenge jeg føler meg vel ved behandlingene og etterpå, samt unngår plager, så ser jeg ikke noe galt i det. En må føle på det selv, hva som fungerer for en selv.

Annonse

Jeg begynte med brasiliansk voksing da jeg var gravid, og vokset helt til fødsel, begge gangene. Sant nok at faren for sopp øker, og jeg kjenner til problemet. (i forbindelse med antibiotika i utlandet, og sopp mens jeg var gravid og faktisk ikke vokset). Jeg kan ikke huske å ha hatt soppvansker etter at jeg sluttet å sove med truse. Da blir det luftig nedentil, og soppen kommer bare ikke lenger. Uansett så er canesten er ikke farlig for gravide. Det går jo an å prøve deg fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...