Gå til innhold

lille jenta mi:( hva er best for ho?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvor jeg skulle spørre om dette,vet godt hvem som er faren til barnet mitt men spr mitt er.

jeg har ei nydelig skjønn jente på 3år som har en far som sitter i fengsel,han kom i fengsel da hun var 1år,han prøvde å kidnappe henne,han brøyt seg inn hos oss å tok henne,heldigvis kom naboen, han har ikke vært snill med verken meg eller ho, han kom ut en tur fra fengsel i høst å da fikk han treffe henne for jeg tenkte alle kan få en ny sjanse men han havnet rett i fengsel igjen for noe svindel.

jeg har fått ny type vi har vært sammen i to år å vi venter vårt første barn sammen nå å han har fungert som "pappa"for jenta mi.

men nå vil den biologiske faren ha kontakt med ho igjen,hva gjør jeg??

han skuffer ho gang på gang å han er ikke til å stole på,hva skal jeg gjøre?

hva skal jeg si til dattera mi? ho vet jo om han?men jeg stoler ikke på han,er redd han tar ho eller gjør ho noe...ho er hele livet mitt, er det opp til meg så vil jeg nekte han for altid,er jeg en dårlig mor som vil det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han kan sa samværsrett med henne under oppsyn i begynnelsen?

Skrevet

Syns ikje du e nåka dårli mor hvest du nækta han i å sjå dattera si. Han har sjøl ordna d så.Æ vil ha gjort d samme.(nækta)

Skrevet

Hadde nok ikke turt å la han være alene med barnet nei. For det første har han prøvd å kidnappe henne tidligere, og for det andre så har han ikke vært snill mot henne. Ville hatt en person jeg stolte på sammen med dem, hvis han skulle treffe henne.

Syns du er ei god mor som tenker på ditt barns sikkerhet. Det viser jo bare at du virkelig bryr deg om henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...