Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei dere! hvilke erfaringer har dere rundt perioden med sprøyter? humørsvingninger, murringer nederst i mageregionen, er dere flinke til å unngå kaffe etc? eller bør vi leve/ spise helt som normalt i denne perioden? Jeg kjenner at de første 3-4 dagene med både sprøyter og spray har vært en berg og dalbane følelsesmessig må nesten le av meg selv.. Håper det går seg til, kjennes slik ut nå. Kaffen har jeg ikke kuttet ut, har dere? Når begynte dere å kjenne murringer ? Jeg har kjent det nå siden dag 4 og er nå på dag 6, er dette et bra tegn? ...Skal inn på UL om noen dager, er det vanlig å være klar for egguthenting kort tid etter denne ul ? hilsen undrende Bella:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har vært veldig opp og ned i humøret.. gråter mye og sint og frustrert over meg selv hvorfor jeg er sånn hehe.. Men sånn er det nå en gang ) Jeg har også vært utrolig oppblåst av sprøytene, har sett skikkelig gravid ut. Jeg har ellers levd som normalt, trent og kosa meg.. Jeg var på ul etter dag 8 på sprøyter, måtte stikke samme dag og en til før ny u.l (dag 10) satte så e.l sprøyten dagen etter og uttak 36t etter det.. Ønsker deg masse lykke til ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå