Gå til innhold

Trenger hjelp ang håndbagasje på fly!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo lov til å ha med bare 1 kolli inn på flyet. Men det er vel lov å ha en veske eller sekk i tillegg? Som man har på plassen liksom. Har ikke flydd på noen år sjø!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke, hadde bare med meg Reisebagen over skulderen. Fikk plass til alt. Men kjøper du deg en sekk inne på t-f så kan de jo ikke si du ikke får bruke den, vel?

Skrevet

Jeg bruker å reise med en liten trillekoffert + veske + bærepose og det har gått helt fint :-)

Skrevet

Takk :-) Trenger nemlig en sekk når jeg kommer frem. Men jeg kan jo legge den i trillebagen da. Veska mi må jeg jo få ha på plassen.

Skrevet

håndveske går utenom ja, sekk regnes egentlig som 1 kolli.

Kommer også litt ann på hvilket flysselskap du reiser med og hvor langt du skal.

Skrevet

Ok, da tør jeg ikke satse på annet enn veske.

Skrevet

Jeg har opplevd å måtte veie håndveska og at den gikk av dn totale kiloene vi kunne ta med. Så helt utenom går de ikke alltid.

Skrevet

Dersom det er en helt vanlig håndveske, skal den gå utenom jo. Det står det iallefall på alle oppslagene på gardermoen.

Men dersom du kommer med et stort handlenett fra ikea og kaller det hånveske, vil jeg tro at de veier den:)

En helt alminnelig håndveske med plass til mobil, lommebok og litt stæsj veier ikke mange grammene da!

Skrevet

Det var en helt vanlig håmdveske kjøpt på Lindex jeg måtte veie. Hun dama i skranken hadde en skikelig dårlig dag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...