edvine Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei jeg er ei jente på 33 år som er gift. Vi har prøvd å bli gravide nå en god stund uten hell! Skal det noen gang bli noe baby på oss? Vi har barn fra før. Vi har mistet et barn-06 Å vi hadde en MA i -07 Skal denne uflaxen forfølge oss ,eller er det håp? Har så inderlig lyst på ny baby!! Kan noen se noe fremover? Når evt? Blir det problemfritt? Meg:Cecilie 020175 Han:Stian 270374 Takker for svar på forhånd, å håper noen kan gi meg svar!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hei Det her så litt spennende ut.. og med tanke på at jeg venter på TR hadde det vært moro om du kunne svart jeg: 220485 han: 301079 Ta gjerne med litt generelt også hvis du ser noe
*vilha2009baby* Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ehm kanskje du skulle laget en egen tråd? :-)
edvine Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for at du så på meg:) har vært til gyn, går på min 2 pergotime kur nå, (dobbelkur) legen sier det er ingen ting galt med meg! Håper dette stemmer å at vi får en sunn liten spire som kan få våkse seg frisk å få leve!! Tusen takk!! klem
edvine Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 dytter, fler meninger el andre som se noe på meg?
edvine Skrevet 7. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2008 Åjjj...... jeg bor nokk langt unna akershus...dessverre! Bor i Ålesund og min gyn er overlege på kvinneklinikken! Så det blir litt langt å reise helt til Ski. Men ser veldig positivt på at du ser to barn på meg:) Gleder meg og håper det stemmer! Jeg får prøve å ikke stresse så mye, men det er ikke enkelt!!! Prøve å få ett litt mer avslappa forhold til det å bli gravid, jeg skal gjøre mitt ytterste:) Takker igjen!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Var det meg du svarte nå? i såfall, takk var litt som ikke stemte der, på den generelle delen.. og graviditeten gjenstår å se.. skulle hatt TR i går...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Heisann Safira 1988 :-) Lurer på om du har lyst å se på meg om jeg har blitt gravid i løpet av helgen? :-) hadde EL lørdag/søndag. Har blitt spådd gravid enne pp av 2 stk. Men er spennende å høre fra andre også. Jeg 140385 han 010481 Er du ny spåer? har aldri sett deg før her. koselig at så mange tar seg tid til å spå. Det er kjempe snilt av dere :-) på forhånd tusen takk for svar. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå